Autumn Florish Makeup - makijaż z użyciem kosmetyków Vipera Cosmetics

Witajcie, dzisiaj mam dla Was tutorial makijażowy w którym zaprezentuje kilka kosmetyków Vipera w "akcji " . 
Często publikuję samo oko ponieważ nie zawsze ujęcia na całej twarzy wychodzą pozytywnie :)
Dlatego i w tym przypadku pokażę samo oko :)

Makijaż przygotowałam i opublikowałam również na stronie Glam-express.com gdzie jestem Guru makijażowym - ach brzmi to nie wiarygodnie ! Wiele makijaży które wykonuję dla tej strony nie publikuję tutaj dlatego zapraszam również na ich stronkę :) Mam nadzieję, że zwiększy to zasięg odbiorców oraz promocję marki Vipera na całym świecie albo chociaż w małej jego cząstce :)

Zaczniemy od tutorialu:)


 1. O tym jak zrobiłam brwi zapraszam na posta TUTAJ !.
Ja zaczynając każdy makijaż aplikuję bazę pod cienie aby dużo łatwiej rozetrzeć cienie. Na środek powieki nałożyłam cień żółty natomiast po obydwu jego stronach cień pomarańczowy.

2. Tuż za cieniem pomarańczowym aplikuje cień zielony
3. Czarnym cieniem zakańczam ruchomą cześę powieki i obrysowuję oko wzdłuż załamania. 
4. Lekko rozcieram granice pomiędzy kolorami i dodaję dorobine zieleni która troszeczkę zgasiłam podczas blendowania. 
5. Następnie z użyciem cieniutkiego pędzelka tworzę "wywijaski " - jak kto woli  ja akurat zrobiłam je wzdłuż łuku brwiowego :)
6. Czarnym cieniem wyciągam oko  kształt "cat eyes" 

7. Na górnej powiece rysuję czarną, tępo zakończoną kreskę i doklejam sztuczne rzęsy. 

W kwestii dolnej powieki moze być róznie, ja użyłam czerni , mozna zamiast niej dodac zieleń, żółć - totalna dowolność :)
Tak wygląda gotowy makijaż i mam nadzieję że przypadnie do gustu albo chociaż zwróci uwage :)

Użyte kosmetyki :

 PODKŁAD VIPERA PHOTO MODEL
http://www.viperasklep.pl/115-photo-model?gclid=CIuspfny5cECFYHHtAodT1oAbg

PUDER PRASOWANY ART OF COLOR 
http://www.viperasklep.pl/pudry-art-of-color/53-vipera-puder-prasowany-art-of-color-collage-401.html

CIEŃ DO BRWI MPZ
http://www.viperamagneticplayzone.pl/

33 komentarze:

  1. No Kochana nie dziwię się, że jesteś guru jak tworzysz takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sooo creative Gosia! I love the white curls around your make up, it really would be great for a costume party!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż :) Bardzo ciekawe zdobienie białym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana wymiatasz z tymi makijażami co jeden to lepszy ale ten....................zajebiście cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny jak zawsze, do sesji idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! I do tego perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, kreatywny, nietuzinkowy przyciągający spojrzenie. Czyli cała Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy makijaż, wygląda efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego cienia do brwi, używam paletki z Oriflame i sobie bardzo chwalę pomimo, że używam tylko jaśniejszego odcienia, ciemny jest stanowczo zbyt ciemny. Jeśli chodzi o oczka- SUPER, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Nie interesuję się makijażem do tego stopnia, więc jestem mile zaskoczona dziełami, które potraficie robić. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż !! :) te białe wywijasy malujesz linerem?? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń