Błękitny wieczorowy makijaż z Vipera Cosmetics

Witam i zapraszam na wieczorowy makijaż Pauliny w którym użyłam produktów marki Vipera Cosmetics. 
Kosmetyki dobrze sprawują się zarówno u mnie jak i u moich modelek dlatego warto je zaprezentować.


Pełną recenzje produktów opisze w innym poście, ww tym natomiast pragnę pokazać jakie efekty można osiągnąc mając niewiele kolorów a pełną głowę pomysłów :)

Do wykonania tego makijażu użyłam : 
* cień do brwi MPZ Vipera Cosmetics http://www.viperamagneticplayzone.pl/linery-do-brwi-i-powiek-hamster/311-vipera-brazowy-liner-do-brwi-i-powiek-hamster-ee03-ashen-brown.html dodam że pigmentacja jest bardzo wysoka a trwałośc produktu na najwyższym poziomie - jak dla mnie idealne. Kolor nie za ciemny idealny dla brunetek i w wersji na sucho dla blondynek.

* Trio TIP TOP http://www.viperasklep.pl/tip-top/1599-vipera-cienie-do-powiek-tip-top-148-galatea.html  i tutaj pigmentacja bardzo wysoka - o czym przekonacie się w makijażu  Pauliny :)

* róż do policzków http://www.viperasklep.pl/city-fun/782-vipera-roz-do-policzkow-city-fun-21.html - kolejny topowy produkt który skradł moje serce ..ah ten kolorek... 

Tak wygląda makijaż wykonany z uzyciem m.in kosmetyków Vipera a także podkład: Rouge Bunny Rouge Milk Aquarelle, puder sypki Kryolan, usta : pomadka Astor VIP , eyeliner Makeup Atelier.




 

Przepraszam tylko za oświetlenie zdjęc, ujednak pogoda wtedy dawała o sobie znac i sztuczne światło troszeczkę złamało kolorki :)

Jak się podobają efekty naszej współpracy ?
 
Zapraszam na stronę : http://www.viperasklep.pl

24 komentarze:

  1. Bardzo się podoba. Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostalam pojedyńczy cień fioletowy :D i kombinuje jak go na 4 sposoby wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie podkreśla oczy ! jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękit nie pasuje do mojego typu urody, jednak czasami szaleje i łamię kanony :) Super wyszło;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, pięknie Ci to wyszło! Idealne przejście kolorów. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie , bardzo fajne te cienie Tip Top makijaż świetny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne i dokładne cieniowanie! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ozyska bardzo ładne. Lubię taki kolor w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ale cień chyba nie dla mnie, na Paulinie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny i dopracowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń