City Fun czyli róż do policzków Vipera Cosmetics

Witam,
dzisiaj zaprezentuje niezwykle trwały oraz soczysty róż do policzków jaki otrzymałam od Vipera Cosmetics w paczce ambasadorskiej. 
Produkt jest moim absolutnym hitem w przypadku gdy do tej pory używałam tylko i wyłącznie bronzerków. Zdanie o nim już w notce niżej a jest bardzo pozytywne.

Jak sama nazwa wskazuję, testowałam róż do policzków w niezwykle rumianym kolorze. Można z jego użyciem bardzo fajnie ożywić skórę dzieki czemu uzyskamy bardzo naturalne efekty. 
Jak widać gołym okiem, róż zamknięty jest w uroczej, okrągłej kasetce która bardzo mocno sie zamyka (pierwszy plus) nie otwiera podczas przneoszenia. 
Po jej otwarciu ukazuje się nam cudowne tłoczenie od którego ciężko oderwać wzrok i paluszki :)

Sam kolor należy do ciepłej tonacji jednak nie można traktować go jako bronzer. Idealnie sprawdza się w podkreślaniu policzków nadając im jak wspomniałam wyżej zdrowego i świeżego wyglądu. W asortymencie producenta można znaleźć sporo bardzo ciekawych kolorów a nawet piękny brązik na który mam wielką ochotę :)

Pigmentacja tego produktu powaliła mnie na kolana. Aplikowany rano na twarz uprzednio pokrytą podkładem/pudrem doskonale trzyma się skóry , nie ścierając się ani nie tworząc plam. 
Dodatkowo wzmocniony utrwalaczem przetrwa wiele godzin dobrej zabawy. 
Podczas aplikacji nie zauważyłam aby produkt sie obsypywał, przez co jeszcze bardziej go lubiłam .
O składzie niestety nie mogę nic powiedzieć bo się na tym niestety nie znam, jednak mimo faktu iż jestem wrażliwcem nie doznałam żadnych negatywnych skutków w trakcie jego stosowania. Nie zapchał mnie, nie podrażnił więc jest idealny nawet dla alergików/wrażliwców.
Konsystencja pudrowo-aksamitna przez co może zyskać miano kosmetyku luksusowego.
Wydajność o której jeszcze nie wspominałam - jak najbardziej na plus a to przez fakt niskiej ścieralności podczas aktywnego dnia jak również braku osypywania się i niepotrzebnego marnowania produktu. Na pewno wystarczy mi na bardzo długo. 

Podsumowując, 
róż Vipera Cosmetics City Fun idealnie sprawdzi się w kosmetyczce każdej kobiety. Duży wybór kolorów jak również poręczne opakowanie jest jednym z bardzo ważnych atutów tego produktu. Jakość idzie w parze z trwałością a niska cena to taki milutki bonusik dla naszego portfela.
Mam nadzieje , że te kilka słów przybliżyło Wam ten produkt i zachęci Was do jego zakupu , bo naprawde jest jedne z najlepiej ulokowanych 13 zł :) 

Link do produktu : http://www.viperasklep.pl/city-fun/782-vipera-roz-do-policzkow-city-fun-21.html


29 komentarzy:

  1. Przeczytałam post i róż mnie nie zachwycił, myślałam że to nic specjalnego, jednak jak dotarłam do ostatniego zdjęcia gęba mi opadła. Taka pigmentacja w tanim różu? Jestem pozytywnie zaskoczona :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jego matową wersje i tez mi się podoba :) Trzeba przyznać róże Vipera ma dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mocno napigmentowany, znając mnie to zrobiłabym sobie nim tylko krzywdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor !
    mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w link do płaszcza ?:)
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień! Szkoda, że nie przepadam za różaami :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam różu bo nie umiem :P a ten wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście róży praktycznie używam, mam dwa w swoim kuferku i w sumie używane były tylko kilka razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor :P pewnie by mi nie pasował :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor jak najbardziej mój ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele dobry opinii na temat pudru z tej firmy, ale jeszcze nie miałam okazji testować :)) Kolor różu jest bardzo intensywny i muszę przyznać, że spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada bardzo przyjemnie :) Ja z Vipery mam bronzer i jestem z niego bardzo zadowolona mimo, ze posiada male drobinki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uu,,ale różowy ten róż:) Mam jeden róż z systemu magnetycznego, ładny kolor,ale nie jest trwały :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały róż i już mam i polecam, kolor masz super

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczę, mega pigmentacja ! jestem pod wrazeniem !

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ma ten kolor, taki żywy <3 i szkoda, ze jak na razie musze omijać róże : p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek świetny, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor różu , bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście pigmentacja wygląda super ;) Warto spróbować za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pigmentacja świetna, muszę kiedyś wypróbować ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)
    http://a-cup-of-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń