Classic Smoky

Witam , dzisiaj zapraszam na post w którym zaprezentuję makijaż ww bardzo klasycznych a zarazem moich ulubionych kolorach.
Brązy, czernie, beże i błękit są moimi ulubieńcami. A że błękit jest ostatnio bardzo modny gości często u mnie w makijażu. 



Do wykonania tego makijażu użyłam :

* czarny pigment Papparazzi Makeup Geek
* brązowe cienie Makeup Revolution Icinic 1,3
* miętowy cien BH Cosmetics Take Me To Brazil
* beżowy cień My Secret
* rzęsy Born Pretty Store  http://www.bornprettystore.com/pairs-double-colored-handmade-false-eyelash-thick-long-sharp-trail-fake-lash-p-12611.html
 
Rzęsy jakie uzyłam w tym makijażu sa dwu kolorowe - czarno brązowe o bardzo okazałym kształcie dające niesamowity efekt. Bardzo sprężyste, na cieniutki pasku dające wysoki komfort noszenia. Serdecznie polecam !

 Zrobiłam dla Was również tutorial dośc czytelny więc myślę że bez opisu się obejdzie :)
Zapraszam  :)


 
I jak Wam sie podoba ?
Jakieś sugestie ?
Jeżeli macie ochotę i czas a makijaż przypadł do gustu będę wdzięczna za oddanie mu serduszka na stronie : http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/classic-smoky-3/

Bardzo dziekuję za każde serduszko :)

40 komentarzy:

  1. cudeńko <3 również uwielbiam niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny. Pięknie podkreślona dolna powieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda z tą intensywnie niebieską kreską
    i rzęski też cudne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten makijaż byłyby idealnym na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć-pięknie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. te rzęsy są niesamowite, piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra!
    ten niebieski dodaje jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny :) Zazdroszczę talentu :)
    + Obserwuję

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie z tym niebieskim ... nie przypuszczałam ze tak może się ładnie komponować ten kolorek z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos oddany bardzo bardzo mi się podoba.jutro spróbuję zrobić.podobny ale napewno nie tak perfekcyjny jak twój

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy są hipnotyzujące w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! To podkreśleniem kolorem dolnej powieki daje fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bosska Gosia i bosski makijaż, podziwiam i zazdroszczę talentu, przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczny make up. Świetne te rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym utrwalasz makijaż oka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie! Chciałabym tak umieć <3

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa przeboski !!
    i te rzesy sa swietne a przynajmniej tak wygladaja hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten miętowy cień wygląda przepięknie, myślałam na początku że to jakaś gruba kredka, sądząc po mocnym kolorze :) Fajnie ten makijaż wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta mięta wygląda świetnie i ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne smokey <3 a ten błękit... niesamowicie podkreśla tęczówkę. Uwielbiam taką kolorystykę baby blue :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ! świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  23. first visit
    blog's brilliant I really like

    OdpowiedzUsuń
  24. mega! ta mięta bardziej wygląda jak niebieski ale świetnie to wygląda !:

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż. Bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny makijaż,ale moja mała sugestia - dopracuj trochę retusz, ponieważ widać dość mocno że rozmyłaś skórę, a np przy brwiach ten efekt się ucina:) Bardzo mi się podoba makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny :)
    Mam nadzieję , że kiedyś dojdę do takiej perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten niebieski cien jest boski :) to jest paletka ? cyz pojedynczy cien z tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń