Makijaż w 10 min ? Smoky w brązach



Witam, 
dzisiaj makijaż klasyczny, brązowe smoky eyes. Uwielbiam kolorowe makijaże jednak czasem trzeba wrócić do klasyków jakich u mnie nie wiele :)
Zapraszam do dalszej czesci posta :) 

 Bedzie również tutorial na który serdecznie zapraszam :)

Na cała ruchomą część oka nakładam cień brązowy, następnie tuż nad nim dwa odcienie jasnego brązu.
Pędzlem kulka dokładnie rozcieram granice aby zrobić łagodne przejście pomiędzy kolorami.

Wewnętrzny kącik oka rozświetlam cieniem perłowym natomiast dolna powiekę maluje względem górnej powieki. Czarna kreseczka eyelinerem , sztuczne rzęsy i makijaż gotowy :) 
Zobaczcie poniżej jakie to proste i szybkie

 W tym makijażu użyłam rzęs ze sklepu : http://www.bornprettystore.com/10pairsbox-seamless-natural-false-eyelash-handmade-long-fake-lash-p-14379.html 
 Piękne, sprężyste, delikatne - idealne do każdego oka :)

 


28 komentarzy:

  1. Taki cudowny efekt w 10 minut? Aż się wierzyć nie chce :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż i świetna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brązy na powiekach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 minut to zajęłoby mi tylko wymalowanie takiej kreski... I to na jednym oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Ale ja w 10 minut na pewno bym tego nie zrobiła :D Jestem za lewa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zainspirowałaś mnie i dzisiaj też sobie zrobiłam brązowe smoky eyes:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam szybkie makijaze!

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jest look, który uwielbiam! Piękny make up :)
    Do końca mojego rozdania z nagrodą w postaci butów UGG zostało już tylko 6 dni. Jeśli jeszcze się nie załapałaś, zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie podbił kolor tęczówki. Śliczna czekoladka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny klasyczny smoky:) Masz śliczny kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie wiem, niby takie proste a mi by zapewne i tak tak ładnie nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu rewelacja, pięknie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyki sa najladniejsze!:) Fajne te rzesy, jak z ich jakoscia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie umalowane oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słów już na Ciebie dobra Kobieto nie mam! :) Jesteś mega utalentowana i zawsze mnie zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny makijaż, taki z pazurem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż, taki rockndrollowy No i pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki makijaż w 10 minut? Jejku, nieźle! Trzeba chyba pomyśleć o jakiejś szkole wizażu. Znacie jakąś dobrą? Czytałam o tej www.annazarko.pl - kojarzycie może?

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny a kreska jaka idealna, ja wiem że nawet nie patrząc w lustro robisz takie kreski także nie ma się co dziwić najlepsza z najlepszych

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny makijaż no i jestem zahwycona tymi rzesami. Zapisuje markę ;-)

    OdpowiedzUsuń