Paczka Ambasadorska Vipera Cosmeticc

Witam serdecznie, 
mam zaszczyt zaprezentować Wam kolejną paczkę Ambasadorską od Vipera Cosmetics która swoja zawartością ujęła bardzo dużo serc. 
Produkty jakie otrzymałam to czyste perełki a ich zawartość poznacie czytając dalszą część posta.

Kolejna paczuszka to kolejne zachwyty, w tym przypadku oklaski dla firmy w pełni zasłużone. 
Otwierając paczuszkę znalazłam same kosmetyczne perełki dzięki którym wykonam mam nadzieję wiele pięknych makijaży jednak szczególną uwagę skupiła na mnie owa złota książka ze świąteczna dekoracją. 
Paletka jaka otrzymałam to Złota paleta do makijażu 02 Coffe Smoky Eyes która zawiera 4 cienie do powiek, 2 szminki, 2 błyszczyk , bazę pod cienie, cień do brwi, róż do policzków oraz zestaw akcesoriów oraz wbudowane lusterko. Jest tak piekna i tak mocno napigmentowana że nie jestem w  stanie okreslić jakie emocje u mnie wywołuje - to cud na polskim rynku kosmetycznym który możecie również i Wy posiadać.

Kolejnym doskonałym produktem jest puder bronzujący matowy który swoja szatą graficzną, zapachem i kolorem powalił mnie na kolana , jednak dzisiaj Wam go od środka nie pokażę ponieważ będzie to mała niespodzianka:
Następnym topowym produktem jest farbka która może posłużyć jako produkt do brwi lub eyeliner.
Ostatnim kosmetykiem a raczej kosmetykami jest sypki cień oraz fixer z pędzelkiem dzięki któremu można stworzyć cudowne kreseczki :)
Z wszystkich produktów jestem niebywale zadowolona , kolorystyka oraz kosmetyki w pełni trafiły w mój gust, a już za chwilę pokażę makijaż z użyciem kosmetyków Vipera :)


22 komentarze:

  1. Zazdroszczę tak ciekawej paletki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna paczka, gratuluję:) czekam na makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko się maluję ale paletka wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam wcześniej takiego cudeńka (paletki) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała paczka!
    gratuluję i życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten liner do brwi - zastąpił mi Aqua Brow! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, bardzo chciałabym przetestować produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Paleta wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczuszka ten brązer mnie baardzo ciekawi, czekam na recenzje i makijaże z użyciem tych cudowności

    OdpowiedzUsuń
  11. już nie mogę się doczekać co wymyślisz, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paczka :) Niech Ci wszystko służy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paletka By mi sie przydala w podróżach : ) a bronzer miałam okazje zobaczyć i faktycznie jest przyjemny ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczka :) I fajna ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo postarali sie przy 2 paczuszce. Te paletki sa fajne, pracowałam na nich przy makijażach i całkiem dobrze się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszamy na zakupy. Dziś uczestniczymy w akcji DDD czyli Dzień Darmowej Dostawy. Wysyłka kurierem gratis obowiązuje na http://www.viperasklep.pl i http://www.viperamagneticplayzone.pl

    OdpowiedzUsuń