Fioletowa fantazja makeup

Witajcie, 
dzisiaj nie będzie tutorialu a sam makijaż w kolorach widocznych obok - czyli metalicznego fioletu oraz granatu z dodatkiem brązu. 
Z racji tego, że makijaż powstał pod wpływem impulsu i niestety nie miałam jak zrobic do niego tutorial a czas miałam poniekąd bardzo ograniczony.
 Makijaż w tych kolorach z pewnością pasuje każdej tęczówce, czy to niebieska, zielona czy może brązowa - z tą ostatnią na pewno najlepiej by się komponował. 
Ja mam oczy dziwne - niby zielone czasem wychodzę niebieskie :) jak robię makijaż z fioletem to bardzo podbija on kolor mojej wtedy zielonej teczówki - ah lubię fiolety i granaty nie da się tego ukryć niestety :)

 Zdjęcie bez flesza :

A teraz w całej okazałości :




29 komentarzy:

  1. śliczny makijaż , śliczna Ty ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w nim osobiście zakochałam, nawet w domu mamie pokazałam i powiedziałam, że chce tak malować! :D
    Również uwielbiam fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne oczka :) Myślę, że do Twojego koloru tęczówki pasuje wszystko. A makijaż jest genialny i świetnie do Ciebie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie makijaze<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż cudeńko jak zwykle :) Co to za rzęsiorki kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie! uwielbiam Twoje makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaz - kolory, blysk :) I brwi bardzo mi sie podobaja! Jestem tu pierwszy raz, na pewno bede wpadac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam zieloną tęczówkę, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne oczy, mocno przyciągające uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny makijaż:) Masz piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mam często fazę na jakiś kolor i używam go przy każdym makijażu ;) u Cb świetny wybór kolorów właśnie przez to podbijanie tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuowny makijaz :) idealny na sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Makijaż, bardzo lubię Twoje prace, śledzę je na fb, zapraszam czasem do siebie :)

    OdpowiedzUsuń