Photo Model od Vipera Cosmetics

Witam ,
zapraszam na recenzję kolejnego kultowego produktu marki Vipera Cosmetics który skradł moje serce . 

Mowa tym razem o płynnym podkładzie Photo Model który okazał się niezłym strzałem w dziesiątkę. 
Zacznę od wyglądu zewnętrznego. Otóż podkład zamknięty jest w czarnej tubce z pompka dzięki której możemy dozować odpowiednią ilość kosmetyku . 
Opakowanie jest estetyczne, praktyczne a pompka dzięki Bogu się nie zacina. 

 
Kolor jaki posiadam to 13 Twiggy NUDE czyli tak naprawdę coś pomiędzy beżem a żółtymi tonami. Moja cera należy do cer o żółtej tonacji dlatego kolor podkładu bardzo przypadł mi do gustu i doskonale dopasował się do jej kolorytu . 
Konsystencja produktu należy do dośc zbitych, jednak w kontakcie ze skóra bardzo fajnie się rozprowadza i dośc szybko zastyga nie tworząc przy tym niepotrzebnych oczywiście smug czy plam. 
Na skórze bardzo dobrze się zachowuje - nie roluje się podczas aplikacji ani nie podkreśla suchych skórek .
Utrzymuje się dobre kilka godzin bez poprawek a w połączeniu z pudrem prasowanym ART OF COLOR również Vipera Cosmetics może zdziałać prawdziwe cuda. 
Musze zauważyć że podkład mimo dość ciemnego odcienia potrafi dopasować się do kilku odcieni skóry przy czym nr 13 zupełnie nie sprawdzi się dla bladolicych. Nie zauważyłam również aby w ciągu dnia ciemniał , dlatego bez obaw możecie po niego sięgać. 
Z produktu jestem bardzo zadowolona i naprawdę za tak nie wielkie pieniążki możemy mieć naprawdę dobry podkład który posłuży nam przez dłuższy czas. 
Używałam go dość długo a mimo to nadal jest go bardzo dużo z czym wiąże się chyba duża wydajność.
Na uwagę zasługuje fakt, że podkład ani nie zapycha ani nie podrażnia mojej dość problemowej cery a więc jest bezpieczny w codziennym stosowaniu.
Myślę , że chociaż troszkę przybliżyłam Wam ten produkt i przy najbliższych zakupach sięgniecie po ten własnie produkt i będziecie się nim cieszyć tak jak ja .
Na skórze wygląda cudownie i przypomne Wam makijaż 100% Vipera : 

Link do produktu : http://www.viperasklep.pl/115-photo-model

10 komentarzy:

  1. Uzywałam i byłam zadowolona, jednak gdyby cena byla nieco niższa... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem ciekawie na cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to , że fajnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam sie czy taki silikonowy podklad przy moje mieszanej skórze by sie sprawdzil....;)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze się rozejrzeć za nim a może i sie skusze, choć podkładów mam pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie daje fajne wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na buzi !

    OdpowiedzUsuń