Soft Smokey & Turquoise Liner - Makeup Tutorial

Witam i zapraszam na makijaż w troszeczkę innym stylu niż do tej pory. 
Turkusowa kreseczka plus odcienie różu i bordo na pewno znajdą swoich zwolenników.

Niestety fotki nei chciały odzwierciedlic realnego efektu jaki uzyskałam mimo to pokusiłam się i zaprezentowalam go zarówno Wam jak i serwisowi Glam-express.com z którym już dłuższy czas współpracuję. 

Zapraszam Kochani na tutorial :

1. Wewnętrzny kącik rozświetlam białym cieniem o satynowym wykończeniu.
2. Środek powieki aplikuje cień beżowo pomarańczowy
3. Zewnętrzny kącik okaz zaznaczam cieniem czerwonym opalizującym na lekki róż

4. Od środka powieki ciągne czarna kreskę wykonaną przy uzyciu czarnej kredki 
5. Rozcieram granice pomiędzy kolorami.
6. Dolną powiekę podkreslam cieniem niebieskim oraz różem połączonym z czernią. 
7. Na górnej powiece zrobiłam turkusową kreskę 
8. Tuszuje rzęsy i gotowe, 

Na ostatnim zdjęciu pokazałam ten sam makijaz tylko wykonany na dłoni kilka dni wcześniej i był to taki mały projekcik i pierwsze podejście do takiego makijażu..
 
  • Makeup Atelier Paris Eyeshadow Palette T19 (white, ecru/beige)
  • Sleek I-Divine Eyeshadow Palette - Shangri La- Respect (pink)
  • Inglot Duraline + Sleek Turquoise Eyehadow (eyeliner)
  • BH Cosmetics Take Me To Brazil Eyeshadow Palette (soft blue)
Rzęski :
link : http://www.bornprettystore.com/pairsbox-natural-criss-cross-false-eyelash-thick-long-trail-fake-lash-p-12619.html

18 komentarzy:

  1. super pomysł z tą dłonią, makijaż cudowny, ale nie mogło być inaczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, świeżo i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten projekt jak żywy :) świetne połączenie kolorów i standardowo piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebanalne połączenie kolorów, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny :) bardzo podoba mi się ta turkusowa kreska :) chyba sama wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połaczenie kolorów, uwielbiam makijaże a Twój jest naprawę świetny. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzowski makijaż, perfekcyjne cieniowanie :)kolorystyka mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie sztycznych rzęs, nie jest to kobiece
    eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wykon pełen profesjonalizm, kolorki mega a malunek na dłoni genialny pełna podziwu i uznania wooow <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) Fajna ta turkusowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo, bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gośka !!! Wow :)) To Twoje cieniowanie.. :) Mistrz po prostu! ;* i ta kreska.. idealny odcień

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się połączenie kolorów :-) !

    OdpowiedzUsuń