Classic makeup

Witajcie, 
w tym poście prezentuję Wam mój nowy tutorial który z pewnością nie jednej z Was przypadnie do gustu :)
Jest to makijaż w kolorach beżu opalizującego na złoto oraz brązu, a to wszystko z użyciem paletki Zoeva Naturally Yours Palette.   

Makijaż wykonany dla serwisu Glam-express.com gdzie możecie dodawać  swoje makijaże u wygrywać nagrody. 
Zapraszam na tutorial :)

1. Na powiekę pokryta bazą lub korektorem - jak kto woli , w miejscu załamania powieki aplikuję cień w kolorze brązu.
2. Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem złoto-beżowo brązowym. 
3. Na całą ruchomą część powieki pokrywam cieniem w kolorze złota.
4. Ciemnym brązem podkreślam zewnętrzny kącik oka.
5. Rozcieram granice pomiędzy każdym cieniem a następnie wykonuję czarną kreskę eyelinerem i tuszuję rzęsy. 

Makijaż bardzo prosty a zarazem szykowny i efektowny. Można doczepić sztuczne rzęsy aby nadać charakteru naszemu spojrzeniu. 
Poniżej opisałam paletkę Zoeva abyście wiedzili którym konkretnie kolorem wykonać makijaż.
A teraz mały kolaż finalizujący ten tutorial :

28 komentarzy:

  1. muszę się w końcu nauczyć robić takie kreski

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż!! Też wczoraj dodałam makijaż zrobiony tą paletką :P Ale zupełnie inny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym sobie takie cuda robić :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, świeży, dość delikatny makijaż :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż i piękna kreseczka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :)
    Zapraszam do siebie do obejrzenia nowego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paleta i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ! A kreseczka wręcz idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! I jestem pod wrażeniem! sama średnio przepadam za ta paletą, bo jest taka "nudna", ale ten makijaz niesamowicie mi się podoba! Jutro odtworzę go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, świetnie zrobiona kreska - masz talent :) efekt końcowy - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż oka,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż mega! Paletka też mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny makijaż i fajna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń