Czekoladowy bronzer od Vipera Cosmetics

Witajcie, 
znów zaniedbuję troszeczkę bloga, ale za to jestem bardzo aktywna na fp gdzie Was serdecznie zapraszam .
Dzisiaj zaprezentuje Wam mój ulubiony bronzer o przepięknym czekoladowym zapachu.

Zapraszam do dalszej lektury. 

Bronzer a raczej puder brązujący matujący to kolejny kultowy produkt marki Vipera Cosmetics jaki zasługuje na coś więcej niż uwagę konsumenta. 
Jest to produkt o dość okazałej szacie graficznej a także niebywałej zawartości. Używam tego produktu od bardzo dawna dlatego moge powiedzieć o nim coś więcej.
Wizualnie produkt bardzo przypadł mi do gustu. Modne ornamenty jakie zdobią puderniczkę nadają jej klasy i elegancji. Sam kompakt jest bardzo solidnie wykonany - mocny plastik który się nie odkształca i nie pęka. W zestawie znajdziemy również lusterko oraz gąbeczkę. 
Kolor jaki posiadam to wyżej widoczny 712 czyli dość ciemny ciepły brąz który idealnie dopasowuje się do każdego typu i koloru karnacji.
Faktura kosmetyku jest standardowa jak na kosmetyki Vipera przystało. Esy floresy nadają kunsztownego wykończenia produktu 
Aplikacja tego produktu jest wielką przyjemnością ponieważ użycie nawet bardzo twardego pędzla nie uszkodzi kosmetyku a także nie sprawi że produkt będzie się obsypywał. 
Trwałość jest to kolejny atut tego pudru. Aplikowany zarówno na sam podkład jak i na podkład pokryty pudrem utrzymuje się przez wiele godzin. 
Produkt ten jest bardzo wydajny, używam go około 2 miesięcy i nie zauważyłam wielkiego zużycia, a jest to zapewne możliwe dzięki temu że kosmetyk jest bardzo mocno napigmentowany. 
Na skórze nie tworzy plam i jest idealny do aplikacji na całą twarz jak i również do konturowania. 

Produkt możecie znaleźć w tym linku : http://www.viperasklep.pl/cashmire-veil/874-vipera-puder-prasowany-cashmere-veil-brazujacy-matujacy-712.html
a cena jest bardzo niska, zaledwie 17,99 zł/szt. 


Powyżej możecie zobaczyć ten produkt w "akcji " .
Jestem z niego bardzo zadowolona i szczerze polecam nawet do makijażu profesjonalnego.



17 komentarzy:

  1. na Twojej twarzy wszystko ładnie wygląda :) na swojej widziałabym na pewno ciemne placki używając tego bronzera :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no róznie to jest. jak masz dobry pedzel do różu/bronzera to strzepując nadmiar produktu uniikniesz takich niespodzianek, ale Ty to przeciez wiesz Kochana :)

      Usuń
  2. pieknie wyglada!!
    zapraszam na konkurs w ltorym do wygrania odzywki stymulujace wzrost brwi i rzes o wartosci ok 500 zł!

    http://berypassions.blogspot.ch/2015/01/wygraj-odzywki-lilash-stymulujace.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo nad nim myślałam, ale teraz mam tyle bronzerow ze musze poczekać aż go kupie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż - bronzer wyglada bardzo profesjonalnie - opakowanie tłoczenia lubie takie bajery i cena bajka

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne, eleganckie opakowanie:) mam sporo bronzerów w użyciu i zapasie, dlatego na razie się na niego nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonuje mnie słowo "czekoladowy" :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oo zainteresowałąś mnie nim :) akurat miałam rozgladać się za dodatkowym bronzerem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda, ja mam swój ulubiony z catrice.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Tobie wygląda nieziemsko, dla mnie jest zdecydowanie zbyt ciepły...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny bronzer, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam sypki brązujący z vipery i był świetny!bardzo ładnie wygląda u Ciebie i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie i aksamitnie wygląda :) z chęcią kupię jak skończę mój z MR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ciemnej karnacji wygląda bardzo ładnie, na porcelanowej mogłoby być nieco gorzej.

    OdpowiedzUsuń