Sześciu wspaniałych czyli kilka słów o pędzelkach do makijżu oczu

Witajcie
bywam tutaj strasznie rzadko jak pewnie zauważyliście a dlaczego - znów przykryje się ogromem pracy i po prostu po całym dniu nie mam kiedy napisać posta dla moich wiernych czytelników. 
Mam nadzieję że szybko się to zmieni i nie zapomnieliście o mnie bo szykuję kilka nowości dlatego z miłą chęcią wam je zaprezentuję.

Dzisiaj pokażę Wam  pędzelki ze sklepu Bornprettystore.com jakie ostatnio otrzymałam. 
Wszystkie pędzelki są syntetyczne jednak ich jakość i wykonanie znacznie przewyższa te dostępne w lokalnych drogeriach czy małych osiedlowych sklepikach.
Każdy pojedynczy syntetyk jest solidnie osadzony w trzonku dzięki temu praca z nimi to czysta przyjemność. 

Włosie jest mocno zbite , ich ilość pozwala na swobodne manewrowanie po powiece. 
W zestawie znajdziemy pędzelki do nakładania cieni, blendowania czy eyelinera. Jakośc każdego pojedynczego jest bardzo wysoka . 
Poniżej prezentuje każdy pędzelek tak abyście mogli przyjrzeć im sie im bliżej.




oraz dwustronny pędzelek z jednej str pacynka z drugiej płaski pędzelek np do ust ?


Jak sami widzicie jakość jest naprawdę wysoka. Zapewne osoby które siedzą długo w temacie makijażu będą miały jakieś ale do tych produktów, jednak naprawdę sama makijażem zajmuję się od wielu lat i te pędzle niczym nie odbiegają od Hakuro/Maestro/etc. 
Pędzle doskonale nadają sie do aplikacji cieni oraz ich rozcierania. 
Mycie nie przysparza również problemów ... dobrze sie myją nawet zwykłym mydłem w płynie a i żaden włosek im z główki nie spadł :)

Link do produktu :http://www.bornprettystore.com/6pcs-unique-black-portable-makeup-brush-cosmetic-brush-p-14170.html 

 Serdecznie polecam :)

21 komentarzy:

  1. właśnie muszę sie zaopatrzyć w jakiś kulkowy pędzelek..hmm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulkowy z essence dobrze się spisuje ;-)

      Usuń
  2. Bardzo fajne pedzelki :-) ja ostatnio ciągle dokupuje nowe i u mnie właśnie przewaga jest pedzli Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają naprawdę ciekawie :) szczególnie ten drugi do brwi/eyelinera :) w wolnej chwili przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pędzelki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo solidnie i prezentują się na te 'drogie' :) szkoda, że ja jestem lewa w makijażu oczu :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :)i cena OK szkoda że teraz mało maluję oczy......

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne :P fajnie posta nazwałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają na dobrze wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No muszę przyznać że prezentują się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się na pędzelkach niestety nie znam :) Chyba każde by mi pasowały :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie mam tylko dwa pedzle do oczu ale mysle o kolejnych bo przydały by sie na zmiane bo codziennie ich myć to mi sie nie chce

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mnie nie przekonują, może dlatego, że w sumie u mnie popyt jest na puchacze do rozcierania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam je i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i wyglądają porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pędzle wyglądają bardzo porządnie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne pędzle, przydałyby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio szukałam malutkiego pędzelka do smużenia i zamówiłam jeden taki z podobnej strony :) cena jest niesamowita, a jakość tych pędzli całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń