Tropic makeup

Witajcie, 
dzisiaj mam dla Was typowo letnia propozycję kolorowego makijażu który z pewnością ociepli nam chłodne zimowe wieczory.
Makijaż idealny na wiele okazji jednak jest to wersja dla odważnych. 

W tym makijażu użyłam cudownych rzęs Bornprettystore.com które oczarowały mnie swoją lekkością i cudownym profilem. 

link : http://www.bornprettystore.com/10pairsbox-criss-cross-handmade-false-eyelash-natural-thick-fake-lash-p-14505.html

Rzęsy sa bardzo sprężyste, idealnie dopasowują się do kształtu oka. 
Dokładnie czyszczone zaraz po ich aplikacji nadają się do wielokrotnego użycia bez obaw o to że stracą swój pierwotny kształt. Kocham je <3
Jeżeli Wam się podoba taka wiosenno-letnia propozycja mogę przygotować dla Was tutorial :)
Mam nadzieję że o mnie nie zapomnieliście :) 

Pozdrawiam i wracam jutro :*

33 komentarze:

  1. Cudowny makijaż, a te rzęsy wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Poproszę tutorial. Ma Pani niezwykły talent do makijażu. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy są cudne ja jeszcze nie próbowałam sztucznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu pieknie!kocham takie makijaze

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już od dłuższego czasu je chcę! eh muszę kupić i to koniecznie! a makijaż toś piekny wyczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam na pokazie makijażu i całkiem ciekawie w takich kolorach wyglądam

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy, uwielbiam takie kolory. A Twoje makijaże, to istna kopalnia kolorowych inspiracji :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny - kolorki idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne kolorki, z chęcią obejrzę tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne te rzęsy :) wyglądają naturalnie, ale jednak je widać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny makijaż!! Świetniasty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskiiiiiii, ubóstwiam takie kolory ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowny, boski ten żółty kolorek, pięknie wyglądają Twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż cudowny, rzęsy też <3 ale powiedz mi proszę, jak zamawiasz na tej stronie? Ja się boje zamawiać na stronach z innych państw, bo po pierwsze w językach jestem tragiczna, po drugie straszna ze mnie boi dupcia, że zrobię coś źle, że o czymś zapomnę. Wpłacasz im w dolarach, czy w zł? Przepraszam za tak długie pytanie, ale chce coś u nich zamówić i muszę kogoś w końcu zapytać, jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robie przelewy z PayPal wtedy nie masz wielu formalności i sami kwotę pobierają z konta , co do tradycyjnych przelewow nie mam pojecia bo tego nigdy nei robiłam. na penwo musisz sie zarjestrowac na ich stronie wrzucic produkty do koszyka i jak masz konto pay pal to masz zadanie ułatwione bo reszta dzieje sie sama :) i na paypal same waluty zamieniaja sie w konkretne w tym wypadku w dolary, tylko musisz miec odpowiednia kwote na koncie paypal :)

      Usuń
  15. Ja bardzo proszę o tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż, rzęski dobrze się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaż, dla mnie idealny, chętnie bym gdzieś w nim wyszła :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Super makijaż, dla mnie idealny, chętnie bym gdzieś w nim wyszła :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż, jak zawsze pełna precyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie :] rewelacyjny makijaż, oczy są wręcz hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory :) Urzekający makijaż :)

    OdpowiedzUsuń