Hand makeup ?

Witajcie, 
po dłuzszej przerwie wracam z czymś dla mnie nowym , cos co od dawna nie kusiło ale zawsze brakowało odwagi na wykonanie. Chodzi o makijaż na ręce - dość duży hit w  internecie cieszący się sporym zainteresowaniem. 

 Makijaże na ręce sa dośc trudne do wykonania pomimo faktu iz patrzymy na skórę jak na papier, a więc wydawałoby się że jest to prosty makijaż do wykonania Nic bardziej mylnego . 
Bardzo ciężko jest idealnie narysować oko, powiekę brwi , cieniować, na otwartym oku jest to praktycznie nie możliwe.  
Pierwsze podejście było na oku zmakniątym, jednak nie wyszła mi kreska  natomiast drugie podejście to oko otwarte, zupełnie inaczej wygląda. 
Jak na pierwszy raz można byc chyba troszeczkę zadowolonym jednak patrząc na zdjęcie widzę bardzo dużo nie dociągnięć .
 
Co sądzicie o takich postach ?
Podobaja Wa sie takie makijaże ?
Zbliża sie post a więc będe miała mnóstwo czasu na bloga i na pewno znajdą sie ciekawe konkursy na moim fb :)

17 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :) spróbuję jutro coś namalować na dłoni

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, szanuję Twoją pracę, jednak wolę tradycyjny przekaz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wole makijaze na oku bo to bardziej realistyczne, to tak w ramach dobrej zabawy :)

      Usuń
  3. moim zdaniem jak na pierwszy raz to wyszło super, a praktyka czyni mistrza :) chociaż mimo wszystko chyba wolę makijaże na twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło! :)
    Ale wolę makijaż na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cieniowanie i tęczówka tez pięknie Ci wyszła. Ja jeszcze nie próbowałam się tak bawić na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często widzę takie makijaże na fb i wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Ci to oczko naprawdę fajnie !:D i nie masz nawet o co się martwić i nie możesz tam zauważać niedociągnięć, bo takich w ogóle nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, moim zdaniem wyszło idealnie :) świetne cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Tego jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jak zwykle poziom godny mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widziałam w necie, fajnie Ci wyszło - podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mnie kusi, eby sprobowac kiedys taki make up na rece... Twoj jest piękny!

    OdpowiedzUsuń