Beauty Day Makeup

Witajcie, 
dzisiaj zapraszam na makijaż oraz prezentację cudownych rzęs które sa tak naprawdę kluczem tego posta. 



Makijaż w kolorach klasycznych - złoto , brąz oraz cudowne falselashes by BornPrettyStore. 
Dzisiaj nie będzie tutorialu jednak nie pozostawie Was bez dodatkowych zdjęć :)
 Poniższy makijaż jest również idealna propozycja na wiele okazji typu studniówka, ślub czy romantyczne wyjście. 
sprawdzi sie do każdego koloru teczówki. 


Jak widać, rzesy wyglądaja bardzo naturalnie, nie odznaczają się znacznie od moich naturalnych rzęs. 

Umieszczone sa na bardzo cieniutkim paseczku przez co nie są odczuwalne podczas noszenia . 

LINK: http://www.bornprettystore.com/pairsbox-charming-makeup-false-eyelash-handmade-thick-long-fake-lash-p-13529.html 



I jak Wam sie podoba zarówno makijaż jak i rzęski ?


39 komentarzy:

  1. Boskooo wygladasz Gosiu *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest po prostu piękny! Aż brak mi słów, a na tych zdjęciach wyglądasz fenomenalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam rzęsy z BPS tylko inny model (HS 43, polecam bo mają ładny wzór, naturalny, ale gęsty) i uważam, że są super właśnie przez ten pasek :) jest giętki i łatwo go dopasować, a nie zajmuję się makijażem profesjonalnie więc to na prawdę duże ułatwienie :) makijaż piekny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym, by wypróbować produkty z tej strony, jednak jestem 'lewa' jeśli chodzi o zagraniczne firmy, zamawianie u nich, płatność itp. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiaczku świetny, amerykański look, jakoś kojarzy mi się z plażami w USA, pełen słońca

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają pięknie, całkiem naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, uwielbiam złoto

    OdpowiedzUsuń
  8. mam od nich rzęsy i nie bardzo się sprawdzają - nie jestem wstanie nawet zrobić sobie w nich zdjęcia bo tak mnie gryzą... miałam milion podejść :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny!!!! Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny makijaż. Uwielbiam oczy pomalowane na złoto!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż i rzęski też są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie makijaże.Masz cudowne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jest przecudowny!! A rzęsy faktycznie naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, uwielbiam połączenie brązu i złota! A kreska sprawia, że jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne to ostatnie zdjęcie !! Ty też masz śliczny kolor włosów i idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie w moim guście! :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. boski! i makijaż,i rzęsy,i cała Ty ogólnie,rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, wspaniałe zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. czesto maluje sie podobnie.Moim ulubionym kolorem na dzień jest złoto i brąz

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzęsy, kolorki, makijaż i te ostatnie zdjęcie - cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń