Karty do makijażu

Witajcie, 
dzisiaj mam Wam do pokazania coś co wiele dziewczyn zajmujących się makijażem zna jednak w zupełnie innym wydaniu - mianowicie karty do makijażu FACE CHART. Nie są to karty MAC jednak nasze,rodzime :) 


Karty do makijażu jakie miałam możliwość testować okazały się dla mnie zupełną nowością. Od niedawna tak naprawdę sama zaczęłam projektować makijaże na papierze dlatego i ja jestem nowicjuszem w tej dziedzinie. 
 Chciałabym na początek powiedzieć, że owy album zawiera 20 kart o gramaturze grubego papieru 200gr/m2 - idealny do projektowania makijaży na mokro i sucho. 
Już od pierwszego charta jestem nim oczarowana.

 
Papier doskonale przyjmuje wszelkiego rodzaju bazy pod cienie, cienie do powiek, korektory, pomadki . 
Praca przy użyciu pędzli jest bardzo ułatwiona ponieważ papier pozwala na doskonałe rozblendowanie poszczególnych cieni, kolorów.

Karta jest bardzo dobrze opisana. 
Począwszy od podkładów, pudrów, róży, błyszczyków poprzez bazę pod cienie , cienie czy eyelinery a także miejsce na podpis wizażysty/makijażysty/artysty.

Sama twarz modelki jest bardzo ładna - duże piękne oczy, delikatne brwi oraz pełne usta. 

Karta pozwala na wprowadzanie drobnych poprawek przy popełnieniu ewentualnych błędów w aplikacji cieni czy pudrów - wystarczy użyć zwykłej gumki do mazania aby usunąć niechciany kolor w niepożądanym miejscu. 

 

Teraz pokażę Wam moje 3 makijażowe propozycje które udało mi się wykonać:


 Jestem zachwycona tymi kartami i wiem, że będę im wierna przez długie czasy. 
Doskonała grubość jest wyznacznikiem jakości którą producent nam oferuje. Jestem więcej niż pewna tego ,że i Wy uzależnicie się od tych kart i będziecie tworzyć mnóstwo ciekawych makijaży. 
Cena takiego albumu nie jest wysoka - to 59 zł za 20 kart odpowiednio dobranego papieru na którym można stworzyć prawdziwe cuda :) 

Mam dla Was również niespodziankę, Ci którzy obserwują mnie na FB już wiedzą że jeden taki album możecie u mnie wygrać, wystarczy spełnić kilka warunków wiecej po kliknięciu w link : https://www.facebook.com/GosiaMakeup/photos/a.174149286042474.6720.174140319376704/284816681642400/?type=1&theater
 POWODZENIA !!!

Zapraszam do polubienia strony : Karty do makijażu MakeUp Charts ------>LUBIĘ TO !

14 komentarzy:

  1. Świetna sprawa takie karty :) choć nie wiem czy moje zdolności wystarczają, żeby z nich korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze fajnie wyszły Ci te face chart'y:) nie ukrywam, że przydały by się takie kart:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne makijaże! Szczególnie podoba mi się 2 propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w takie karty, bardzo ułatwiają sprawę, kiedy klientki są niezdecydowane i trzeba im pokazać kilka różnych propozycji, by wybrać coś dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pomysły makijaży Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makijaże! Zwłaszcza ten z intensywną żółcią przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże piękne :) szkoda, że ja jestem 'lewa' jeśli chodzi o makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecia propozycja jest znakomita! sama dałabym się tak umalować!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kartach też piękne makijaże Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci to wychodzi ! środkowy makijaż genialny . Chętnie przygarnęłabym te karty, aby również spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa z tymi kartami! W ogóle w moim odczuciu malowanie papieru jest o wiele wiele prostsze niż ludzkiego oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne makijaże :)
    Parę razy malowałam na kartce makijaż, ale z reguły zapisuję pomysł w komórce, bo to nocą, kiedy próbuję zasnąć przychodzi mi najwięcej pomysłów :p

    OdpowiedzUsuń