Marsala makeup + GIVEAWAY :)

Witam , 
dzisiaj post pokazowy tak naprawdę. Piękne rzęski + makijaż w kolorze roku 2015 - MARSALA. 
Co do upodobań tego koloru jest bardzo dużo spekulacji ponieważ jest dość odważny i nie każdy odważy się wyjść w ciuszkach tego koloru a co więcej - w makijażu.   

Ja przygotowałam dla Was makijaż w kolorze marsala z dodatkiem beżu oraz opalizującego złota. 
Do wykonania tego makijażu użyłam m.in. :

* cienie z paletki Sleek Shangri-La Respect - bordo/marsala
* złoty glitter Vipera Cosmetics

* beż Zoeva Naturally Yours
* czarny eyeliner Inglot

* sztuczne rzesy : http://www.bornprettystore.com/pairs-thickened-long-false-eyelash-handmade-fake-lash-p-12604.html - rzęski znajdują się na transparentnym, niezwykle cieniutkim i giętkim pasku do którego umocowane są włoski dające spektakularne efekty. Sami zobaczcie :)
a poniżej kolaż makijażu z użyciem tych rzęs :
Mam dla Was drugi konkurs w którym do wygrania jest paletka The Balm Nude Dude vol.2  :)
Kto chce ją wygrać zapraszam do kliknięcia w link :

https://www.facebook.com/GosiaMakeup/photos/a.174149286042474.6720.174140319376704/285785914878810/?type=1&theater
Regulamin :

1. Polubić mój profil Addicted to makeup : Addicted to makeup ! Like it :)
2. Udostępnić grafikę konkursową ze statusem publiczny
3. Dołączyć do grona obserwatorów na Instagram : https://instagram.com/gosiamakeup1/ {jezeli nie masz konta na instagram to obserwuj bloga }+ 1 los
4. Jeżeli macie ochotę zaproście swoich znajomych do zabawy zagwarantuje Wam to dodatkowe losy

Konkurs trwa od 13 marca-14 kwietnia 2015r.

Nagroda zostanie wysłana do 3 dni od momentu ogłoszenia wyników za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Życzę powodzenia i zachęcam do wzięcia udziału w zabawie :)

32 komentarze:

  1. Cudnie. Ten glitterek bosko się mieni ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż :) ja osobiście nie przepadam za tym kolorem Marsala :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zmalowałabym taki na sobie z wielką chęcią <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest ciekawy. :D Dużo o nim ostatnio słyszałam. Makijaż bardzo mi się podoba, sama bym w takim się pokazała.
    Muszę wziąć udział w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mejkap!świetne cieniowanie i te złoto, ja lubię ten kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się zakochałam! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny! Ciakawa jestem czy byłoby mi ładnie w takim..

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, jesteś moją mistrzynią pędzli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Michalino :* bardzo mi miło :)

      Usuń
  10. Piękne ujęcie koloru :) Umiejętne połączenie barw sprawiło, że marsala tak bardzo nie przytłacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż piękny :) Na imprezkę bym w takim poszła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje makijaże to istne arcydzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknu makijaż! Cieszę się, że użyłaś do niego sztucznych rzęs, które zawsze dają niesamowity efekt. No i idealne brwi!

    www.charlotte100300.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym siebie zobaczyć w takich kolorach, ale zapewnie wyglądała bym dziwnie. Ale to nie wina makijażu, bo jest piękny! A wina, mojej urody :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, genialne te rzęsy :) ! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow :) na wesele czy wieczorową impreze- IDEAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny kontrastowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo robiłam bardzo bardzo podobny makijaż u siebie:) na twoim oczku wygląda idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż, idealny wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż, idealny wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń