Opadająca powieka ? - to już nie problem


Witam serdecznie,
w dzisiejszym poście chciałabym poruszyć dość ważną kwestię dotycząca  naszej urody a konkretniej - mankamentów naszej urody z którymi boryka się coraz więcej osób.

 
Jako wizażystka spotykam się z bardzo różnymi kobietami które podczas wykonywania makijażu zadają mi pytanie : "dlaczego mam opadające powieki i jak sobie z tym radzić ? "  Temat ten nie jest mi zupełnie obcy, ponieważ moja lewa powieka jest bardziej zapadnięta od prawej i przez to oczy są nieznacznie asymetryczne więc wiem w jakim stopniu jest to uciążliwe.
W swojej pracy spotykam wiele kształtów oczu, jednak coraz częściej spotykam kobiety z mocno opadającymi powiekami które tak naprawdę nie wiedzą "skąd się to wzięło" oraz jak sobie z tym radzić.
          Spotkałam kobietę, której powieki były tak mocno zapadnięte, że pokrywały praktycznie całe oko przez co otwieranie oczu było dla niej bardzo uciążliwe. Jak sama stwierdziła "patrzy na świat z przymrużeniem oka" .Podczas rozmowy z ta kobietą dowiedziałam się, że opadająca powieka bardzo przeszkadza jej w normalnym funkcjonowaniu. Jest czasami nawet wyśmiewana przez innych i czuje z tego powodu prawdziwy dyskomfort.
Dowiedziałam się również, że udała się po pomoc do miejscowej placówki zdrowotnej i potrzebowała konsultacji i fachowej porady w wyborze odpowiedniego chirurga, jednak nie otrzymała żadnych informacji i tak z roku na rok jej problem coraz bardziej się powiększał a ona sama czuła się z tym źle. Postanowiłam, że pomogę jej i wspólnie znajdziemy odpowiednie kliniki które być może zajmą się tym problemem.

          Jako że, nie jestem lekarzem chirurgii plastycznej to nie posiadam konkretnych informacji dotyczących tego schorzenia. Postanowiłam, że poszukam informacji w internecie bo jak wiadomo jest to aktualnie główne źródło informacji. Podczas przeszukiwania wirtualnej przestrzeni natrafiłam na kilka ważnych informacji dotyczących opadającej
powieki. Powodów opadania powieki jak sie okazało jest mnóstwo m.in. starzenie sie skóry - to dotyczy kobiet dojrzałych
które z wiekiem same zauważają zmiany na powiekach. Drugim powodem może być ukształtowanie twarzy, uszkodzenie nerwa okoruchowego, uszkodzenie jądra oka lub nawet zmiany nowotworowe. Niestety opadająca powieka to zmora nie tylko kobiet dojrzałych. Coraz więcej młodych osób boryka sie z tym problemem. Sama jestem tego przykładem dlatego ten temat naprawdę bardzo mnie pochłaniał i interesował. Kobieta której problem opisuję chciała poprawić swoje powieki i zwiększyć estetykę skóry poprzez podniesienie ich i zwiększenie pola widzenia.
W poszukiwaniu konkretnych informacji i klinik, zaintrygował mnie również temat przebiegu takiego zabiegu, czy jest bolesny a jeżeli tak to jak bardzo i jakie ewentualne powikłania mogą wyniknąć po przeprowadzonej ingerencji skalpela.


          Otóż, jak wiadomo zabiegi w pewnym stopniu są zagrożeniem życia jednak nie warto ulegać sprzecznym
opiniom. Jak się dowiedziałam zabieg podnoszący powieki wcale nie jest taki zły i taki bolesny jednak jest zależny od przyczyny opadania powieki. Nas interesowało głównie poprawienie ich wyglądu dlatego pod tym kątem szukałyśmy informacji. Jak się okazało zabieg może trwać do trzech godzin - nie jest to długo, a efekty mogą byc zachwycające.
Dużo czasu zajęło szukanie odpowiedniej kliniki która podejmie się zoperowania powiek. Interesowały nas również ceny takiego zabiegu, i wtedy właśnie natrafiłyśmy na  tę stronę :


 

https://www.tourmedica.pl/kliniki/plastyka-powiek-gornych/


 
Jak się okazuje, w Polsce znajduje sie naprawdę dużo, renomowanych klinik chirurgii plastycznej które chcą pomóc nawet w tak błahych przypadkach (jak niektórzy mówią - to nie jest konieczne ) jak podniesienie opadających powiek.

Kobieta której dotyczył problem, pozyskała interesujące ją informacje i na chwilę obecną jest już po zabiegu podnoszącym powieki i cieszy się swoim perfekcyjnym i nienagannym wyglądem skóry twarzy a szczególnie powiek.


    Dzięki tej sytuacji, sama mam pewną dozę informacji dotyczących opadających powiek , dzięki czemu będę wiedziała co odpowiedzieć swoim klientkom w przypadku gdy kolejny raz padnie pytanie i wskazać im gdzie mogą znaleźć pomoc i fachowa poradę ( nie tylko w temacie powiek).
Mam tylko cichą nadzieję, że moje powieki z wiekiem nie będą się bardzo zmieniać jednak  w przeciwnym razie wiem gdzie szukać  informacji i gdzie mogę je znaleźć .

16 komentarzy:

  1. fajny efekt, otwiera oko
    mojej mamie by się przydał taki zabieg

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczescie nie mam takiej:) Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę! kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście ja ani nikt w mojej rodzinie nie ma tego problemu i mam nadzieje ze na starość tez mnie to nie dotknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. też pisalam o tym ;)) dobrze, ze są takie możliwości ;) Mam nadzieje ze nigdy nie bede tego miec mimo wsyztsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, od razu kobieta czuje się pewniej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to potrafi uprzykrzyć funkcjonowanie każdej kobiecie (szczególnie dojrzałej), którą dotknął taki problem. Uważam, że to świetnie, że istnieją kliniki, które pozwalają na wyeliminowanie tego przykrego mankamentu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny efekt ! Dobrze, że fachowcy podejmują się takich zabiegów, pomocnych w poprawie wyglądu i samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam trochę opadające powieki, ale zawsze takie miałam. mam nadzieję że za starość za bardzo nie opadną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety mam probelm z opadającymi powiekami, ale jakoś tak bardzo mi to nie przeszkadza żeby poddać się zabiegowi :-) za to niestety mam inny problem natury estetycznej i tutaj zastanawiam się nad pójściem po nóż

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam opadające powieki może nie w tym stopniu jak na zdjęciach bo jestem młoda ale co na starość będzie nie wiadomo;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam opadającą powiekę, która mnie denerwuje, niesttey i chyba muszę nauczyć się z nią żyć .

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ja też mam opadające powieki, a prawą nawet sporo bardziej od lewej. Nie poddałabym się jednak zabiegowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama prawdopodobnie się na to zdecyduję bo niestety u mnie makijażu nie widać, tylko rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń