Wedding makeup tutorial

Witam serdecznie, 
dzisiaj zapraszam na krótki tutorial makijażu, tym razem będzie to propozycja ślubna wraz z efektem na klientce :)
Makijaż zachowany w tonacji ciepłej, idealny do każdego koloru tęczówki. 

Jego wykończenie jest matowe czyli takie jak lubię najbardziej, bo właśnie cieniami matowymi tak naprawde ciężko jest wykonać makijaż aby wyglądał perfekcyjnie.

Zapraszam na tutorial :)
1 Makijaż rozpoczynam od podkreślenia brwi oraz zaaplikowanie bazy pod cienie na całą ruchomą powiekę.
2. Powyżej ząłamania powieki aplikuje cień brązowy
3. Wewnętrzny kącik oka rozświetlam cieniem białym 
4. Na pozostałą ruchomą część powieki aplikuje cień brzoskwiniowy 
5. Załamanie powieki podkreślam cieniem brunatno brązowym
6. Zewnętrzny kącik zaznaczam cieniem czarnym 
7. Standardowo na górną powiekę aplikuje eyeliner zelowy tworząc śliczną czarna kreskę :)
8. Linię wodną oka rozświetlam białą kredką a tuż pod nią aplikuję cień czarny. 
9. Tuszuję rzęsy i gotowe :)
Makijaż ślubny gotowy, ważne aby cienie były równo roztarte ponieważ cienie matowe pokażą nasze faktyczne umiejętności. 
Jakość zdjęć troszeczkę się różni ponieważ aparat troszeczkę nie chciał ze mną współgrać i musiałam wspomagać się sztucznym światłem :)

Użyte kosmetyki :

* Makeup Atelier Paris T19 - cień brzoskwiniowy, brązowy
* Inglot cień biały
* glitter opalizujący 
* Inglot eyeliner w żelu 
* podkład Rouge Bunny Rouge
* puder transparnetny Kryolan,
* bronzer do policzków Lavertu

27 komentarzy:

  1. Cudowny! Mnie się ogromnie podoba! :)
    Muszę kupić biały cień, a ten wygląda super!
    W przyszłości taki ślubny makijaż mogłabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, świeży makijaż, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ♥ Na ślub taki makijaż sprawdzi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny mogłabym taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Ja się staram, ale mi tak ładnie chyba nigdy nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż!super skomponowany z włosami

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny! delikatny, ale z pazurkiem <3 bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten makijaż. Ja na swoim ślubie miałam bardzo mocno podkreślone oczy - odcienie śliwki, czarny.

    OdpowiedzUsuń
  9. WŁAŚNIE PATRZĘ NA Twoje zdjęcie i ćwiczę kreski :P początki znajomości z eyelinerami są ciężkie. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj wypróbuję ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj wypróbuję ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, zniewalający makijaż. Nie mogłam oderwać oczu. Śliczny <3
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa pięknie ! I ten glitter swietnie pasuje ! No ideał !!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny, oj zebym i ja tak umiała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing look!! I love the white and pale peach on her lid, it's sooo brightening and makes the look so deep!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie ślubne podobają mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze piękny makijaż i nie musi być tylko na ślub

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny :) sama myślałam o takich kolorach na ślub, ale wybrałam brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kreska i moje ulubione kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten brzoskwiniowy cień jest nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Tworzysz prawdziwe cuda, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności. Makijaż, jak i pozostałe, perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń