Paletka Sleek RIO RIO recenzja


Witam , 
dzisiaj zaprezentuje Wam słynna z reszta paletkę Sleek Rio Rio . To jedno z najnowszych dzieci Sleek a wieść o niej rozeszła się po świecie w niesamowitym tempie .
O tym jak sprawdziła się u mnie zaraz Wam opowiem. 


Paleta posiada 12 bardzo intensywnych (jak na pierwszy rzut oka) kolorów. Znajdziemy w niej zarówno kolory metaliczne jaki i matowe i  półmatowe z niewielka ilością drobinek.
Paleta zyskała bardzo dobre opinie wśród blogerek czy makijażystek, dlatego postanowiłam że i ja ją zakupię.
Początkowo byłam bardzo, bardzo zadowolona - piękne kolory kusiły i zachęcały. Intensywność kolorów, dobra pigmentacja -  wyobraźnia szalała od natłoku pomysłów. 
W paletce pigmentacja wygląda na bardzo wysoką, aplikowana opuszkiem palca w celu sprawdzenia koloru wydała się jeszcze bardziej intensywniej. Poniżej pokażę Wam realne swatche wybranych kolorów :




Pierwsze trzy kolory : pomarańcz , koral i bordo(marsala) są bardzo mocno napigmentowane. Są to kolorki matowe z wyjątkiem koloru marsala który zawiera niewielką ilość drobinek. Natomiast cienie żółty, zielony i fioletowy sa typowo metaliczne o równie wysokiej pigmentacji.
Generalnie, pierwsze wrażenia - PALETA DOSKONAŁA !
Jednak schody powstały podczas wykonywania makijażu.
O ile cienie matowe są wysokiej pigmentacji co przekłada się na wysokie krycie o tyle cienie metaliczne posiadają dość słabą pigmentację. Jestem tym zaskoczona , ponieważ matowe cienie często sa kiepskiej jakości w porównaniu z metalicznymi czy satynowymi. 

Nie mogę powiedzieć, że wszystkie metaliki sa słabej jakości. Nie bez przyczyny zaprezentowałam właśnie żółty, zielony i fioletowy kolor. 
Podczas aplikowania ich na powiekę może spotkać się z niewielkim problemem w usykaniu mocnego i jednolitego koloru. Cienie te  nie współpracują z każda bazą :/ Cień fioletowy całkowicie ginie przy rozcieraniu go z np. granatem dostępnym w tej palecie, natomiast zieleń aplikowana opuszkiem jest bardzo intensywna a nakładanie jej z użyciem pędzla całkowicie niweluje jej kolor tworząc coś na wzór złota .
Każdy z powyższych kolorków aplikowany na np. korektor prezentuje się doskonale. 
Kwestia osypywania - no jak każdy cień Sleek - można dostrzec kolorowy pyłek pod oczami :)
Jeszcze jedno stwierdzenie dotyczące cieni metalicznych - są bardzo mało wydajne. Miękka konsystencja wpływa niestety niekorzystnie na wydajność tych cieni . Tutaj właśnie przyszły mi do głowy paletki Makeup Revolution np. Makeup Geek - bardzo, bardzo miękkie , intensywne, doskonałe  a nie wydajne. Coś mam wrażenie ze MUR może wychodzić z tej samej fabryki co Sleek (wiele paletek ma identyczne zestawienia kolorystyczne jak Sleek) jednak nie mam pewności. 
 Przykładowy makijaż wykonany paletka Sleek Rio Rio, cienie aplikowane na bazę UD. 




Zapraszam do obserwacji :

FB: https://www.facebook.com/GosiaMakeup?fref=ts
INSTAGRAM : https://instagram.com/gosiamakeup1/

31 komentarzy:

  1. Wow, jak kolorowo, chciałabym coś takiego u siebie Gosiu :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wspaniały makijaż :) lubię cienie sleeka jednak wiadome, że takie kolory to tylko dla makijażystek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna paleta. Kusi już od roku mnie i pewnie niedługo ulegnę ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe z tymi kolorkami. Szkoda, że ta paletka nie jest doskonała, może sprawiać problem dla początkujących, bo dla Ciebie słaba pigmentacja cieni i osypywanie nic nie szkodzi :D makijaż wyszedł genialnie ! Mnie w tej chwili kusi paletka Del Mar vol 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaz chyba najlepszy z Twoich ostatnich :) Tej paletki akurat nie mam, ale ogólnie Sleeka uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż po prostu genialny!!! zachwycam sie tu ze aż monitor jest wypaćkany od moich ach ów i ochów

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor w makijażu, więc ta paletka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż rewelacyjny! paletka też super, ale ja się nie mogę jakoś przekonać do takiej kolorystyki u mnie na oczach

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie Sleek bardzo lubię i w każdej ich palecie są gorsze i lepsze cienie. Jak w każdej
    A makijaż... cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykładowy makijaż jest świetny ! :) a paletki nie mam, ale jakoś nie przepadam za sleekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwna sprawa z tą pigmentacją. Przeważnie to maty są słabsze. A Sleek ma i dobre jakościowo cienie, ale i kiepskie też.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory ma ta paletka;) a makijaż boski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż nieziemski! <3 a kolory paletki czarujące :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaz boski!!! Az sie nie chce wierzyc ze to tylko Sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ją sobie kupię po tak cudownej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolorki :)
    a Twoje makijaże powalają na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boszzzzzzz..... nigdy sienie bie widziałam w takich kolorach.... muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny makijaż! Gdyby ta paletka miała tylko maty i to dobrze napigmentowane, to na pewno bym ją kupiła :) Na razie mój ulubiony sleek to Mattes Darks.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory, idealne na zbliżające się lato.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejj makijaż cudo, jestem pod wielkim wrażeniem. Ze sleeka mam Oh so special, bardzo lubię, a te kolorki zwalają z nóg. Śliczności <3
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory ma piękne, szkoda tylko, że tak nie do końca jest super

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny ten makijaż ;) śliczne oczka;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje makijaże są perfekcyjne, sama nie wiem jak to określić. Jesteś profesjonalistką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki cudowny makijaż<3
    Oczy hipnotyzujące <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne kolory i cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekny makijaz, piekne kolorki ale szkoda ze w sumie paletka srednia

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, niczym rajski ptak! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń