Słoneczny makijaz Justyny

Witajcie, 
wracam z propozycja bardzo wakacyjnego, słonecznego makijażu jaki wykonałam dla Justyny . 
Nie mam niestety tutorialu abyście mogli samodzielnie go wykonać jednak w przyszłości planuje jego wykonanie - specjalnie dla Was .


Troszeczkę mnie tutaj mało, jednak mam w planach kilka ciekawych publikacji :)

Zapewne wiele z Was powie, że to dość mocny look - owszem zgodzę się  z tym, jednak jak można oprzeć się tak pięknym kolorkom jeszcze w pierwszy słoneczny dzień tej wiosny ?
Powyżej króciutki filmik prezentujący realne kolory makijażu :) 

Chcecie więcej takich publikacji ?

21 komentarzy:

  1. Aż mi sie zachcialo takich kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały makijaż, oczy Justyna ma niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kolory. Piękny makijaż ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie dość mocny, ale w 100% wiosenno - wakacyjny właśnie :) U mnie takie kolory zupełnie się nie sprawdzają, bo mam bardzo zimną karnację i nie najlepiej mi w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;) fajny intensywny kolorek na powiekach...jak dwa motyle;)heh

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje na wiosnę i lato. :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachniało mi latem :) cudny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie makijaże, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż piękney :) Twoja modelka ma oczy stworzone do takich makijazy <3

    OdpowiedzUsuń