A po przerwie - zapraszam na makijaż :)

Witam serdecznie :)
Troszeczkę opuściłam mojego ukochanego bloga, jednak jako że jest to część mojego makijażowego życia ciągnie mnie tutaj cały czas i co chwilę tutaj wracam :) 
 Chcąc sie wytłumaczyć muszę powiedzieć że dopadł mnie totalny brak czasu . Praca pochłania mnie całkowicie dlatego ciężko mi czasem pogodzić przyjemne z pożytecznym .
Jednak postanowiłam powrócić do blogowania i wprowadzić troszkę nowości. 
Już od dłuższego czasu dodawałam zdjęcia moich klientek tutaj na bloga - było to dośc sporadycznie jednak mam zamiar stworzyć zakładkę która będzie bezpośrednio przekierowywać do moich prac oraz publikacji. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba i pomoże w poruszaniu się po stronie :) 

Dzisiaj zaprezentuję makijaż w dość odważnej odsłonie, oraz kolorach iście wakacyjnych. Moją modelką jest piekna Kasia o niesamowitych oczach oraz nietuzinkowej urodzie. 


Makijaż jaki powstał przy użyciu dwóch wiodących kolorów żółci oraz czerni nadał niesamowitego efektu i podkreślił kolor tęczówki Kasi. 
Niestety ilość zdjęć dzisiaj jest troszeczkę ograniczona a to ze względu na brak czasu przez co mogę Wam zaprezentować  tylko dwa ujęcia :/
Cieszę się , że wiele moich klientek lubi makijaże kolorowe tak bardzo jak ja <3 
Pozdrawiam i obiecuję niedługo kilka ciekawych recenzji kosmetycznych - bo jest o czym opowiadać :)

16 komentarzy:

  1. Piękny - ta żółć dodaje mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :)chociaż żółty to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, letnia propozycja ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo wewn. kącik przykuwa wzrok, nieco daje po oczach i to właśnie mi się podoba, jest odważnie, w kolorze, czyli idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za intensywna żółć? Ciężko taką znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor między żółcią a czernią, jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę bym zmniejszyła nasycenie żółtego i jego ilość i dla mnie byłoby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak by na moich oczach sie prezentował

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żółć w makijażu ! :) Sama często po nią sięgam :) potrafi bardzo orzeźwić makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie to u Ciebie wygląda, jednak obawiam się, że do mojej urody żółty nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń