Melkior Professional czyli nowi ulubieńcy

Witam serdecznie, 
w dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować nowe produkty przeznaczone do profesjonalnego makijażu marki MELKIOR PROFESSIONAL. Kosmetyki sa dla mnie totalna nowością, nie słysząłam o nich do tej pory absolutnie dlatego tym wieksze moje zaskoczenie wobec jakości jaka otrzymujemy. 

Ja w swoich zbirach posiadam kilka perełek m.in. matowy bronzer, trio do brwi oraz kilka wkładów + paleta magnetyczna.  
Krótka prezentacja przybliży Wam markę a juz niedługo kilka recenzji oraz makijazy. 
 Matowy bronzer prezentuje sie niezwykle pieknie. Czarna puderniczka a w niej wspaniała zawartość - alternatywa dla Ziemi Egipskiej za cene znacznie niższą :)

Paleta magnetyczna a w niej 5 cienie matowych, jeden satynowy i jeden metaliczny - widać zarys cienia złotego - oczywiście musiałam uszkodzić cien turkusowy podczas wkładania go do palety :/ 
Posiadam również cień czarny matowy który można zobaczyć na pierwszym zdjęciu. 
Magiczne trio w bardzo ciekawych odcieniach brązu - paletka oczywiście przeznaczona do stylizacji brwi - ciekawe jak sprawdzi się na powiekach :)

Generalnie kosmetyki już na pierwszy rzut oka zaskoczyły mnie swoją jakością oraz wykonaniem. Mam nadzieję , że makijaże jakie wykonam przy ich użyciu przybliżą Wam poszczególne produkty :)
A więc do zobaczenia w następnym poście mam nadzieję jutro :)

16 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jakości tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się bronzer, ponieważ lubię maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też o nich nie słyszałam :) Czekam na makijaż nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz co, ja nie słyszałam o tej marce???

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się Wam dziewczyny nie dziwie bo sama pierwszy raz mam kontakt z tymi produktami. To marka widziana na targach kosmetycznych - jestem pozytywnie zaskoczona jakoscia cieni - dla mnei lepsze niz inglot :) --- o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka do brwi wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. te cienie wyglądają cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też pierwszy raz widzę te produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ja pokochałam ich szminkę scarlet

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia będziesz zachwycona :)) mówię Ci ;* wybrałaś kilka perełek Melkiora :) Choć jeszcze osobiście uwielbiam rozświetlacze i szminki <333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi się obiło o uszy :) Gdzieś o niej słyszalam, ale nie pamietam gdzie :) Piękne cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zdarza mi się uszkodzić cień w trakcie przekładania do paletki :p
    A kolory fajny, będę czekać na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka do brwi mnie kusi :) Piękne ulubieńcy, mam ich cienie biały i fioletowy, a także przecudowne kremowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń