Goodbye Summer makeup tutorial by Melkior Professional

Witajcie, dzisiaj post w którym zaprezentuję w "akcji" część moich ulubionych cieni do powiek marki Melkior Professional o których mogliście przeczytać w tym poście : http://gosia-makeup.blogspot.com/2015/08/melkior-eyeshadow-rewiev.html 

  O tym, że uwielbiam te cienie to już wiecie, teraz przekonacie się dlaczego skradły moje serce :)
Poniżej zaprezentuję Wam krótki tutorial makijażowy, w którym prócz glittera użyłam cieni Melkior Professional. 
Zawsze przed wykonaniem makijażu stylizuje brwi. W tym makijażu również od tej czynności zaczęłam. Aby ujarzmić moje brwi użyłam niezwykłego trio do brwi Melkior Professional o którym przygotuje osobną notkę Zestaw ten jest idealny dla brunetek, ja nią jestem dlatego mogę się nim do woli bawić :)

Kolejnym krokiem jest aplikacja bazy - ja kocham bazę Urban Decay Eyeshadow Primer Potion w kolorze cielistym, tak aby pięknie wydobyc poszczególne kolorki. Następnie pod łuk brwiowy, a raczej w załamaniu powieki nakładam cień Melkior PEACH  delikatnie go rozcierając Kolejno kolor SWEET PINK  nakladam tuż pod cieniem brzoskwiniowym , rozcierając granice pomiędzy obydwoma kolorkami. 
Cień PURPLE HAZE nakładam w załmaniu powieki , przeciągając go w kierunku środkowej części ruchomej oka.  Blenduje poszczególne kolorki. Srebrny glitter nakładam zaczynając od wewnętrznego kącika , tak jak na zdjęciu powyżej. Przy użyciu czarnego cienia można wzmocnić efekt i nałożyc go wzdłuż dolnej linii rzes oraz w załamaniu powieki. 
Czarna kreska na dolnej powiece nada kociego spojrzenia oraz wieczorowego charakteru 

Makijaż typowo letni, mi kojarzy się z lekkim zachodem słońca a Wam z czym się on kojarzy ?


 Do wykonania tego makijażu użyłam :

* cienie Melkior Professional : PEACH, SWEET PINK , PURPLE HAZEL, BLACK 
* baza pod cienie Urban Decay
* trio do brwi Melkior Professional 

* żelowy eyeliner Zoeva
* podkład Rouge Bunny Rouge Milk Aquarelle 

* puder MAC  Studio Fix Nr, C2 
* fixer Kryolan
 

20 komentarzy:

  1. Kurczę, mi kojarzy się z luksusem:D jest obłędny! Ale tak serio, wpisuje się klimat zachodu słońca :) i jest czarujący jak zawsze. Szkoda tylko że nawet z tutorialem nie zmaluję takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie makijaże;) pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fiolety ! Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, nic dodać i nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się - i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jak zawsze i do tego wspaniałe zdjęcia, także jak zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się skojarzył od razu z bajką "kraina lodu",nie mam pojęcia dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie! jejku pamiętam jak jeszcze niedawno taki makijaż był dla mnie mega wyzwaniem Gosiu a teraz...w końcu i ja tak potrafię <3

    OdpowiedzUsuń