Rainbow madness makeup

Witam , 
dzisiaj post bardziej makijażowy z prezentacja kolejnych lubianych przeze mnie falselashes dostępnych na stronie Ladyqueen.com , do której szczegółowy  link podam poniżej. 

Makijaż jaki dla Was wykonałam to szalone połączenie żółci, pomarańczy, różu , turkusu oraz czerni. Makijaż dość odważny jednak wiem że wśród moich klientek znajdą się osoby którym bardzo przypadnie do gustu :) 
Wracając do tematu rzęs, chciałam Wam pokazać moje śliczności które skradły moje serce <3
http://www.ladyqueen.com/natural-soft-handmade-extension-long-cotton-stalk-false-eyelashes-cross-lashes-219-mk0010.html
 http://www.ladyqueen.com/natural-soft-handmade-extension-long-cotton-stalk-false-eyelashes-cross-lashes-219-mk0010.html 

Rzęsy są bardzo delikatne, idealnie dopasowują się do kształtu oka. Są tak lekkie że praktycznie nie wyczuwalne podczas noszenia. Dzięki nim moje oko zyskuje na efektowności i głębi. 
Tak prezentują się na oku :
 Jeżeli podoba Wam się mój kolorowy look, kliknijcie w poniższe foto i oddajcie serduszko na ten makijaż, to nic nie kosztuje i nie wymaga rejestracji a daje naprawdę dużo radości :)
https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/rainbow-medness/
Jestem z nich bardzooo zadowolona i serdecznie je Wam polecam. 
Pamiętacie o kodzie rabatowym ?

Wystarczy, że wpiszecie kod : YBBT15 a otrzymacie -15% upustu na zakupy w kategorii makeup&beauty. 

Polecam :)



21 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie :) ja jednak teraz rozglądam się za czymś mocniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne delikatne na każdą okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż oczu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko!!!! Dawno takich kolorów nir używałam. Jutro to nadrobię ♡

    Pięknie Ci wyszło ;)) ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja kocham Twoje makijaże :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście rzęsy dają dość delikatny, ale przyjemny efekt. A jeśli chodzi o makijaż, jestem zbyt dużym makijażowym tchórzem, żeby wyjść w takim z domu, mimo tego że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OH jak ją dawno nie nosiła sztucznych rzęs, muszę do nich wrócić

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż:) rzęsy cudowne takie delikatne:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż jak z bajki :) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny !! śliczne kolory ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorowy makijaż podbił moje serce :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały makijaż, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń