Arabian makeup

Witam, 
w dzisiejszym poście pokażę Wam nowy makijaż w bardzo ciepłym zestawieniu. 
Makijaż wykonany w oparciu o styl arabski , który tak bardzo lubię :)
Kolorem dominującym jest fiolet w różnych odcieniach. 

Przygotowałam , również krótki tutorial dzięki któremu sami będziecie mogli wykonać ten makijaż . 
Niestety aparat zrobił mi małego psikusa i zjadł pierwsze dwa zdjęcia tego tutorialu. 
Makijaż zaczełam od stylizacji brwi, następnie zaaplikowałam bazę pod cienie Artdeco która bardzo dobrze podbija cienie.
Następnym krokiem było podkreślenie czarna kredką załamanie powieki - ten kros stanowi podstawę makijażu. Kolejno nakładam cien fioletowy i przyciemniam go czernią, jak na zdjęciu nr 1 :) 

Cała ruchoma powiekę pokrywam bardzo cielistym cieniem . Dolną powiekę rozświetlam biała kredką a nastepnie cieniuje cienie w kolorze różu oraz fioletu. Czarnym eyelinerem Zoeva wykonuję czarną kreskę nadając oku prawdziwego arabskiego charakteru . Doklejam również sztuczne rzęsy i makijaż gotowy. 
Należy dobrze rozetrzeć granice pomiędzy cieniami aby uzyskać efekt przenikania .
Jak Wam się podoba ?
 A teraz uciekam podglądać Wasze blogi :) 
See You again :)

31 komentarzy:

  1. Ale ładny :) świetnie dobrane kolory i ich rozmieszczenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, oczy wyglądają kosmicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!podoba mi się ten żółty cień

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ten makijaż jest zjawiskowy:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam ten styl podkreślenia oka. Kwintesencja kobiecości <3 I wzrok wydaje się taki tajemniczy. A kolorki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi brak słów! Makijaż perfekcyjny <3
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow,piękny! bardzo mi się podoba! masz też świetny kształt brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam patrzec na Twoje makijaze < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny! Spróbuję coś takiego zmalować sobie na koncert niedługo, ale pewnie mi tak pięknie nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło naprawdę fajnie!
    Jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello,

    So beautiful ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny efekt!!! Z jakiej firmy używasz cieni?

    OdpowiedzUsuń