Coral makeup

Witam, 
dzisiaj zapraszam na bardzo makijażowego posta w którym pokażę nowy makeup w bardzo ciepłych kolorach. Makijaż idealny do każdego koloru tęczówki.


 Makijaż w ciepłych barwach, idealny na wiele okazji. Doskonale pasuje Paniom o brązowych oczach.
 Dopełnieniem makijażu są bardzo delikatne rzęsy na pasku które można znaleźć w sklepie ladyqueen.com


Rzęsy są wykonane z włosia syntetycznego, bardzo elastycznego i lekkiego. Komfort noszenia na najwyższym poziomie , nie są odczuwalne praktycznie w ogóle. Nadają się do wielokrotnego użycia po uprzednim oczyszczeniu. 
Jestem z nich bardzo zadowolona :)

Poniżej pokażę Wam krótki tutorial w którym zobaczycie rzęski w "akcji":)
Do wykonania tego makijażu użyłam: 

*koralowy, łososiowy cień od Astor by Heidi z linku : Klik !
*czerń od Melkior professional 
* brwi Vipera Cosmetics http://www.ladyqueen.com/natural-soft-handmade-cotton-stalk-false-eyelashes-cross-lashes-218-mk0008.html


Wystarczy, że wpiszecie kod : YBBT15 a otrzymacie -15% upustu na zakupy w kategorii makeup&beauty.

18 komentarzy:

  1. Ale pięknie :) moje ulubione połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelny, delikatny ale sexi makijaż:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ;) uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość delikatny jak na Ciebie, ale podoba mi się, zarówno wykonanie jak i dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie to wyczarowałaś. Podoba mi się. Makijaż jest lekki a zarazem przyciąga spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jak zawsze perfekcyjny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze cudownie! Oddaj mi choć połowę Twoich zdolności :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy pożyczysz mi na kilka dni Twoich brwi:) Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie makijaże, idealny na dzień a przy niewielkiej zmianie także na wieczorne wyjście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta brzoskwinka na powiece - mój ulubiony kolor :)) Buziaki na milutki dzień :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ! Naturalnie, ale bardzo ładnie oko podkreślone :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń