Konturowanie twarzy-bronzer Melkior professional

Witam, 
w dzisiejszym poście pokażę Wam mój idealny bronzer z pomocą którego mogę konturować swoją twarz . 
Kosmetyk ten jest doskonała alternatywą dla osób które unikają solarium a chcą mieć twarz delikatnie muśniętą słońcem . 

Zapraszam do dalszej lektury posta :)




Matowy bronzer Melkior zamknięty jest w czarnej puderniczce z transparentnym wieczkiem z logo marki. 
Kolor jest dość chłodny chociaż na niektórych wyświetlaczach może wypaść lekko pomarańczowy. 
Idealny do opalania twarzy oraz jej konturowania. 
Kosmetyk jest bardzo mocno napigmentowany przez co należy umiejętnie nabierać go na pędzel, niewprawione osoby mogą mieć problem z jego aplikacją. 
Aplikowany pędzlem nie obsypuje się i jest niebywale wydajny. 
Używam go już dość długo a zużycie jest bardzo niskie. 

Jak widać na powyższym zdjęciu kolor jest naprawdę chłodny a pigment niebywale wysoki. Bronzer nie posiada na szczęście żadnych mieniących się drobinek przez co jeszcze bardziej przypadł mi do gustu. 

Na uwagę zasługuje również pewna ważna cech kosmetyku, mianowicie trwałość - cały dzień bez poprawek ! Mimo upalnych lub chłodnych dni bronzer nie znika z policzków przez co wszelkie poprawki są zupełnie nie potrzebne :)

Link do produktu: http://www.melkiorprofessional.pl/mineralny-bronzer-matowy_p5672
aktualna cena to zaledwie 40,21 zł i to naprawdę nie wiele jak na jakość jaką oferuje nam producent.

Podsumowując moje dotychczasowe "spotkanie" z kosmetykami Melkior Professional muszę stwierdzić, że są to jedne z lepszych kosmetyków jakie w tym roku poznałam. Idealna jakość oraz trwałość którą oferuje nam producent zachwyci każdą z Was. Niewygórowana cena a satysfakcja gwarantowana :)
 Poniżej makijaż z użyciem bronzera Melkior - prawda że wygląda pięknie ? :)



 




23 komentarze:

  1. ja mam w odcieniu Honey i uwielbiam go :) świetnie się sprawdza u bladziochów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej, jaki piękny ten odcień! Świetnie, że jest matowy, bez żadnych zbędnych drobinek. Muszę go koniecznie kupić!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie prezentuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się dosyć ciemny :) ale super, że ma taką dobrą pigmentację

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo naturalny, zimn.. Na twarzy bardzo subtelny efekt, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jaki Ty mas zkolor oczu ;o ale chyba kolor nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno zrezygnowałam z solarium i wspieram się takimi oto produktami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ma świetny kolor, nie ma w nim pomarańczowych tonów!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW :) ale pigmentacja. Trzeba z nim uważać aby nie przesadzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałby mi się taki chłodny odcień bronzera , może się skuszę przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda to prawda :) nie miałam do czynienia z tą marką ale ostatnio jest wychwalana na blogach więc musi coś w tym być :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, że jest taki chłodny, ale dla mnie zbyt ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie wygląda pięknie :) Jeszcze nie miałam możliwości wypróbowania tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. On jest po prostu kosmicznie napigmentowany :) Piękny jest ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest cudny :):):) pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym używać bronzer ale dla mnie to sztuka nieopanowana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie to jest odcień bronzera? Najciemniejszy czy coffee?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń