Turquoise smokey eyes

Witam, 
po krótkiej przerwie wracam z niezwykłym makijażem - klasyczne zestawienie kolorystyczne w niesamowitej makijażowej kreacji. 

Do wykonania tego makijażu użyłam cudownych cieni od Vipera Cosmetics które bardzo gorąco Wam polecam. 
Link bezpośredni do produktu
 : http://www.magneticplayzone.com/puzzle/1/7/kosmetyki.html .
Jako bazę pod cienie użyłam płynu utrwalającego z Vipera dzięki któremu kolory cieni zostały wielokrotnie wzmocnione. Następnym krokiem było nałożenie matowego cienia LINEN CM22  w załamaniu powieki dokładnie go rozcierając. Cień w kolorze TURQUOISE CM 40 nałożyłam na całą ruchomą część oka tworząc tzw."smokey eyes" . W wyniku blendowania tych dwóch cieni powinniśmy uzyskać lekko zielony kolor który delikatnie przenika pomiędzy cieniami linen a turquoise. Aby makijaż nie był nudny , pogłębiłam jego efekt przy użyciu cienia CARBON CM41. 
Dolną powiekę podkreślam w zupełnie taki sam sposób jak górną, z zachowaniem kolejności kolorów. Czarną kreskę wykonałam przy użyciu STYLISH EYELINER ONE STROKE COLOR dzięki czemu oko nabrało charakteru. Dopełnieniem makijażu jest oczywiście prawidłowa stylizacja brwi która wykonałam na samym początku makijażu. W tym celu użyłam Mineralny Liner Vipera - skradł on moje serce bardzo dawno :) 
Gotowy makijaż jest alternatywą dla smutnego jednak klasycznego makijażu smokey eyes w czerni. 

Jak podoba Wam się makijaż jaki wykonałam kosmetykami Vipera Cosmetics ? Macie swoich ulubieńców z tej firmy ?

28 komentarzy:

  1. Z Vipery mam fix do pigmentów i cieni sypkich ten w słoiku już mi się kończy :) Mam też ten w pędzelku, ale go nie używam. Podobny kolor mam z Mystik Warsaw z Kontigo muszę go w końcu wypróbować. Piękny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obcowałam z Viperą za dużo, bo miałam tylko kredkę do oczu tej firmy. Ale makijaż stworzyłaś nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oko wygląda obłędnie, a jaka pigmentacja cieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważnie, z pazurem :)) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż oka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten kolory w makijażu:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor i obłędna kreska, świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo masz lampę pierścieniową kochana :) śliczny makijaż, pasowałby do moich szaro-zielonych oczu :) uwielbiam takie ciepłe kolorki w załamaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki prześliczne. Zapraszamy na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity kolor, oko wygląda nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż Gosiu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie! żebym ja umiała taki makijaż oczu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kolor niebieski :):) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż, uwielbiam takie niebieskości na oczach;)

    OdpowiedzUsuń