Conceal perfector & flawless foundation Nanshy

Witam, w dzisiejszym poście pokażę Wam moich dwóch ulubieńców jakimi mogę nakładać kosmetyki w formie sypkiej lub kremowej. 
Pędzle jakie Wam zaprezentują służą do dwóch czynności : Conceal Perfektor to pędzel przeznaczony do konturowania natomiast Flawless Foundation do nakładania podkładów. 
Pędzle są bardzo wysokiej jakości, włosie syntetyczne mocno osadzone w skuwce, natomiast trzonek satynowo czarny z logo marki Nanshy oraz nazwą poszczególnego pędzla-jest to spore ułatwienie dla osób początkujących które nie do końca wiedzą do czego służy konkretny pędzel. 

Na pierwszy ogień - pędzel do nakładania podkładu Flawless foundation. Pędzel ten wykonany jest z syntetycznego włosia które jest bardzo elastyczne i wytrzymałe.
Wyglądem przypomina pędzel typu "flat top" .  Przy jego użyciu nakładałam podkłady kremowe i te sypkiej postaci.  Już przy pierwszym użyciu można zauważyć zmniejszoną ilość pochłanianego kosmetyku  z czym wiąże się oszczędność w zużyciu produktu - a to doskonała wiadomość dla wszystkich makeup artist :)
 Uwielbiam nakładać podkłądy i inne kremowe produkty tym pędzlem ponieważ umożliwia on równomierną aplikację bez smug oraz szybką pracę. Wyżej wspomniałam, że pędzel nie chłonie dużej ilości podkładu a jego mycie to czysta przyjemność :) Pędzel jest bardzo solidny i póki co ani jeden włos z niego nie wypadł :) Jestem bardzo zadowolona. 

Cena tego pędzla  to 49 zł ijest powiedziałabym zaniżona do jakości jaką otrzymujemy. 


* * *

Kolejnym pędzlem jakim mam nadzieję Was zainteresować jest pędzel Conceal Perfector czyli pędzel do konturowania. Włosie i w tym przypadku jest syntetyczne ,mocno osadzone w skuwce , ułożone w lekki szpic aby aplikacja np. bronzera była znacznie łatwiejsza. 
Ten pędzel to mój kolejny ulubieniec. Doskonale konturuje twarz, można nim stopniować intensywność kosmetyku na skórze oraz wyeliminować osypywanie się kosmetyków . Włosie pomimo tego iż jest syntetyczne doskonale dopasowuje się do skóry a ona staje się coraz piękniejsza. Używam go również do nakładania rozświetlaczy, sprawdził się także przy aplikacji korketorów pod oczy - aplikacja zbliżona do Makeup Blending Sponge  - ten sam komfort używania :) 

Pędzel ten można nazwać wielozadaniowcem, ponieważ prócz idealnego modelowania twarzy można nim równomiernie nakładać podkłady w formie płynnej zapewniając skórze równomierne krycie bez smug i plam. Podobnie jak Flawless Foundation nie chłonie dużej ilości kosmetyku a jego czyszczenie możliwe jest już bardzo delikatnymi środkami myjącymi. Obydwa pędzle należy suszyć włosiem do dołu aby uniknąć odkształcania się . 
Jego cena to również 49 zł jednak jakość jaką oferuje nam producent gwarantuje że posłuży nam bardzo długo .


Zarówno z pędzli jak i z makeup spongy od Nanshy jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję powiększyć swoje zbiory o kolejne pozycje w kategorii pędzli do makijażu. Jakość jaką otrzymujemy jest bardzo wysoka i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że są to pędzle profesjonalne które znajdą swoje zastosowanie nawet u najbardziej wymagającego wizażysty. 
Z miłą chęcią sięgam po Nanshy :) 
 Polecam 

Pędzle znajdziecie w poniższych sklepach :

 http://www.cocolita.pl/nanshy
https://www.ladymakeup.pl/sklep/nanshy.html
http://puderek.com.pl/126-pedzle-nanshy
http://www.ekobieca.pl/firm-pol-1444746260-Nanshy.html

A już dzisiaj pragnę poinformować że będzie fajniutki konkursik w którym można będzie zgarnąć fajny zestaw pędzli właśnie Nanshy ! Co? Gdzie ? Kiedy ? - szczegóły już niebawem :)

15 komentarzy:

  1. Póki co podkład nakładam jajkiem do makijażu, ale kiedyś chętnie sprawdzę jak nakłada się podkład tym pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te ich pędzle ♡ szkoda, że takie drogie... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie kusza mnie pędzle tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba pędzle mi się podobają, z naciskiem na ten do konturowania. Generalnie ciekawa marka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nakladam flat topem z hakuro ale mam ochote na ten jajeczkowaty pedzel ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainteresował ten do konturowania ! :) Do podkładu mam chyba 4 pędzle i stwierdziłam, że czas na ich odwyk, zwłaszcza, że pokochałm się teraz z Beauty Blenderm.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ciągnie do pędzli Zoeva...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś wypróbować tego typu pędzel do podkładu, aktualnie używam płaski, ze ściętym włosiem Maestro, wcześniej miałam płaski w kształt tzw. języczka Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam bardzo ubogą ilość pędzli w domu, z pewnością przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te pędzle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o tych pędzlach!!!piekne

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pędzel typu tego drugiego, ale jakoś ciężko mi się nim konturuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstyd się przyznać, ale nie znam tej firmy, koniecznie muszę się z nią zaznajomić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ładnie się prezentują :) Ja na razie mam głownie te z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń