Kto zna Cosmepick ? Nowe kosmetyki do pielegnacji i makijazu

Witajcie, 
dzisiaj krótki pościk troszeczkę informacyjny, mianowicie chce Wam pokazać nową marke na polskim rynku kosmetycznym jaka jest Cosmepick. 
Marka oferuje wysokiej jakości kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji oraz makijażu w niezwykle atrakcyjnych cenach. 
W ofercie możemy znaleźć podkłady, pudry, bronzery , tusze do rzęs itp. oraz dla maniaczek kosmetyków pielęgnacyjnych róznego rodzaju masła do ciała, peelingi czy balsamy. Ceny sa naprawde zachwycająco niskie bo nie przekraczaja UWAGA !!! 20 ZŁ !!! To nie jest absurd ! 


Ja posiadam masło do ciała o waniliowym aromacie oraz kuleczki brazujące :) O tym jak sie sprawują dowiecie sie niebawem na moim blogu:)
Zapraszam :)

17 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem ich kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam. Ciekawa jestem zapachu tego masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się z tymi produktami spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm o tym jeszcze nie słyszałam :)... ciekawość mnie zjada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuleczki brązujące mnie zaciekawiły :D I te przystępne ceny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam pierwszy raz widzę na oczy u Ciebie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki ale ceny faktycznie mają świetne :) no i spory wybór

    OdpowiedzUsuń