Makeup blending Sponge od Nanshy

Witam,
dzisiaj chciałabym zaprezentować MAKEUP BLENDING SPONGE  czyli gąbeczka do nakładania podkładów oraz kosmetyków o kremowej konsystencji. 
Na rynku możemy znaleźć wiele tego typu produktów , jednak ten wyróżnia się spośród pozostałych wieloma cechami. Jakimi ?Tego dowiecie się w dalszej części posta.


Na początek , muszę pochwalić producenta za opakowanie w jakim otrzymujemy naszą gąbeczkę - tekturowy, mocny karton oraz transparentne wieczko z logo marki Nanshy to doskonałe i ekskluzywne miejsce w jakim możemy przechowywać swoją gąbeczkę bez obaw o jej zniszczenie.

* * * 
Gąbeczka Nanshy jest to produkt wielofunkcyjny, można nią nakładać podkłady, róże w kremie, pudry jak również korektor. Jej ergonomiczny kształt idealnie dopasowuje się do dłoni przez co aplikacja poszczególnych kosmetyków jest znacznie łatwiejsza.
Jajeczko bo tak można nazwać tą gąbeczkę jest bardzo elastyczna i porowata. Aplikując nią podkład można znacznie zaoszczędzić ilość zużywanego kosmetyku - wchłania dużo mniej podkładu niż zwykłe lateksowe gąbki. Dzięki ściętej części jajeczka aplikacja korektora jest bardzo precyzyjna i bezbolesna.
 Wyżej widoczna jest ścięta część gąbeczki którą można aplikować korektor.
Jajeczko jest bardzo mięciutkie przez co aplikacja kosmetyków jest bardzo przyjemna i uwaga - UZALEŻNIAJĄCA :) Ja już od pierwszego użycia jestem w nim zakochana :) 
Kąpiel takiego jajeczka to czysta przyjemność, produkt doskonale absorbuje szampony do czyszczenia pędzli oraz np. mydło marsylskie które doskonale radzi sobie z tłustymi, gęstymi i lejącymi kosmetykami.
Z tego produktu jestem bardzo zadowolona ina pewno zagości w moim kuferku na bardzo długo. Niska cena bo niespełna 30 zł, to napradę rarytas na polskim rynku kosmetycznym . Ostatnio codzienny makijaż oparty jest tylko i wyłącznie o gąbeczkę Nanshy która wspaniale radzi sobie przy makijażu.
Gąbeczkę oraz pozostałe akcesoria Nanshy możecie znaleźć w poniższych sklepach :

http://www.cocolita.pl/nanshy

https://www.ladymakeup.pl/sklep/nanshy.html

http://puderek.com.pl/126-pedzle-nanshy

http://www.ekobieca.pl/firm-pol-1444746260-Nanshy.html




21 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy takich aplikatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie mam gabeczke BB, ta jest kolejna do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się przekonać do gąbeczek coś... ;)
    Ale z Nanshy marzą mi się pędzle ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż wstyd się przyznać, że gąbeczek nie używam hehe.
    Gosia! Uśmiechaj się więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż oczu.
    Nigdy nie stosowałam tego typu gąbeczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać gąbeczki do nakładania podkładu ;D Może się skuszę na to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie gąbeczki tego typu, ale myślę, że kolejna mi nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna jest ta gąbeczka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda :) mi się moja ostatnio zepsuła;( szukam czegoś podobnego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uzywam z Ebelin i jest niezła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na to nie patrzeć to jednak pędzle starczają na dłużej. Ale gąbeczka można bardzo ładny efekt uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 3 gąbeczki między innymi beauty blender, ale o tej nie słyszałam :) Z doświadczenia wiem, że nie ma nic lepszego od nich do podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przymierzam się właśnie do zakupu jakiejś takiej gąbeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena zachwycającą w porównaniu do innych jajek tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny masz makijaż. Ja jakoś wolę pędzle od gąbeczek.

    OdpowiedzUsuń