Makeup of military colors


Witajcie, 
po krótkiej przerwie wracam do Was z propozycja makijażu w kolorach militarnych tzn. butelkowa zieleń , czerń, troszeczkę piaskowego brązu - bardzo stonowanie ale z pazurem. 
Inspiracji nie było, makijaż powstał w wyniku natchnienia :) 

Makijaż jak widzicie jest dość mocny - dla niektórych zapewne aż za bardzo, jednak ja lubię mocne spojrzenie dlatego kolory muszą być intensywne. Butelkowej zieleni użyłam nieprzypadkowo, chciałam pokazać że takie kolory też mogą pięknie wyglądać w makijażu i wspaniale podkreślić kolor tęczówki. 


W tym makijażu użyłam :

* cień Inglot system Freedom Matte 331 , 345,
* czarny cień Melkior Professional 

* żelowy eyeliner Zoeva
* cień bazowy beżowy Paese 

Jak Wam się podoba ?

23 komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż :) świetna kreska jak i wykończenie jej w kącikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje makijaże jak zawsze są przepiękne:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory, genialnie komponują się z Twoim kolorem oczu!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle inspirujesz w kwestii makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wydobywa kolor tęczówki oka

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja w każdym calu. Brak słów! Buziak Kochana! Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. No no podoba mi się, pięknie wydobywa kolor oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kto by pomyślał, że tak fajnie będzie wyglądać zieleń na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te barwy :) Mam pytanie używasz do zdjęć lampy pierścieniowej? Jeśli tak to jaką ma moc i średnicę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie takie połączenia kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały makijaż śliczny, ale taką krechę to chciałabym umiec rysować! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny makijaż. Ciekawe jak prezentowałby się przy niebieskich oczach.

    OdpowiedzUsuń