Noble Health czyli ratunek dla włosów i skóry


Witam serdecznie na moim blogu ,dzisiaj chciałabym pokazać moją najnowszą suplementację skierowaną szczególnie na włosy, skórę i paznokcie jakiej producentem jest NOBLE HEALTH Premium Wellnes. 
Producent w swojej ofercie posiada szeroki wachlarz suplementów diety , ja skupiam się jednak na tym co stanowi największy problem występujący u większości kobiet czyli w/w włosy, skóra i paznokcie. 

Zapewne każda z kobiet marzy o pięknych i zdrowych a także lśniących włosach jednak bez odpowiedniej pielęgnacji i suplementacji ten cel nie jest osiągalny,dlatego prezentuję Wam Suplement diety BIOTYNA na włosy + krzem  który miałam możliwość testować.

Ze spraw organizacyjnych muszę powiedzieć że tabletki są bardzo łatwe do połykania, nie powodują żadnych zawirowań w brzuchu, szkoda tylko że znajdują się w blistrach ponieważ można czasem nieudolnie ucisnąć i już wyskakują dwie tabletki - nie uważam tego za wielki minus ale wolę opakowania zakręcane :)
Biotynę stosowałam 40 dni czyli tyle ile jest tabletek w 4 blistrach, popijając szklanką wody. 
Efekty nie są niestety natychmiastowe, przez pierwsze dwa tygodnie definitywny brak jakiejkolwiek poprawy stanu włosów, przełom nastąpił po upływie dwóch tygodni kiedy organizm powoli zaczynał przyswajać biotynę i krzem który jest niezastąpiony i bardzo potrzebny do poprawy kondycji włosów.
Z cech zauważalnych gołym okiem mogę powiedzieć, że stan moich włosów troszeczkę się poprawił. Stały się one miękkie, nabrały blasku oraz objętości a co najważniejsze przestały wypadać. Nie wiem czy to jest zasługa tylko tego suplementu czy mojej doskonale zbilansowanej diety jednak efekty są widoczne i mam nadzieję że dalsze stosowanie tego suplementu równie korzystnie wpłynie na stan i kondycję każdego pojedynczego włosa. Nie jestem również w stanie powiedzieć nic więcej ponieważ oceniam tylko i wyłącznie jedno pełnowymiarowe opakowanie.
Zawartość oraz skłąd widoczny poniżej: 
Cena : 29,90 zł


Kolejny suplement o jakim chciałabym opowiedzieć to CLASS A COLLAGEN tego samego producenta. 
Opakowanie zawiera 90 tabletek wystarczających na 22 i pół dnia stosowania. 
Skład tego suplementu jest dośc zachwycający ponieważ zawiera m.in kollagen rybi oraz Witaminę C, Ekstrakt z pestek winogron które doskonale chronią skórę przed uszkodzeniem komórek skóry, Witaminę Ci E, Cynk, Biotynę o której wspominałam powyżej oraz selen. 
Z produktu jestem bardzo zadowolona ponieważ od zawsze skarżyłam sie na dośc mocno   przesuszoną skórę, ściąganie skóry zaraz po demakijażu oraz ogólnie słabą jędrność. Class A Collagen to mój ratunek ! Sprawił że skóra bardzo szybko się regeneruje, jest fajnie nawilżona i jędrna. Zauważyłam również, że delikatne mimiczne zmarszczki odrobinkę się spłyciły a sińce od oczami stały się mniej zauważalne. 
Systematyczne stosowanie sprawiło że ten suplement w połączeniu z w/w biotyna + krzem dało fajne efekty. Z cech bardzo zauważalnych jest również to że paznokcie bardzo szybko zaczęły rosnąć. Do tej pory borykałam się z tym problemem jednak od teraz widzę odrosty trzykrotnie szybciej niż zwykle :) Skóra również zyskała bardzo dużo drogocennych składników które z pewnością przyniosą korzyści w przyszłości. 


Cena : 49,99 zł 

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z działania obydwu suplementów które wypełniły niedobory witamin i minerałów mojego organizmu. Jestem pewna że stosowanie produktów marki Noble Health sprawi wiele radości a efekty z pewnością Was mile zaskoczą :)

25 komentarzy:

  1. ja też od jakiegoś czasu wspomagam się różnymi specyfikami z nadzieją, że pomogą mi na kondycję moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj minimum 3 miesiace a efekty kazdego suplementu powinny sie pokazac :0 wytrwałosci Kochana :)

      Usuń
  2. A ja jem SkrzypStrong czy jakoś tak. Mam nadzieję, ze za jakieś 4 msc zobaczę poprawę stanu włosów, albo i nie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chwilowo odstawiłam wszelkiego rodzaju specyfiki,bo też nie ma co przeginać.Zazwyczaj,gdy kończę opakowanie,to nie zaczynam od razu następnego,tylko robię jakąś przerwę.Przez całą jesień brałam witaminy na włosy,skórę i paznokcie,no ale ważne jest to jak się odżywiam,bo z tego najwięcej organizm czerpie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czasu się faszerowalam różnymi specyfikacji i na mnie to już chyba nic nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i stosowałyśmy z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie się nie suplementuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy u mnie by zadziałało:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała te suplementy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy suplementy diety tego typu zdziałałaby cuda przy niedoczynnej tarczycy.

    OdpowiedzUsuń
  11. tych tabletek nie miałam ale to przede mną ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam i tabletki z Noble Health polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam i tabletki z Noble Health polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś brałam Skrzypovitę (fajnie przyspieszała wzrost włosa), a od jakiegoś czasu ograniczam się do wit. a+e i żelaza raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi mega wypadały włosy i niedlugo zacznę już drugie opakowanie vitapil :) jestem zadowolona, dużo mniej włosow wypada

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba takie suplementy nie mogą nie pomóc ;) fajna sprawa i dobrze że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie najlepiej sprawdził się Priorin Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń