Date Night Makeup

Witam, 
dzisiaj kolejny tutorialowy makijaż w którym główną rolę odgrywa piękny lekko mieniący się fiolet :)

Zapraszam do lektury posta :)




Jak już wiecie jestem ogromną fanką makijaży bardzo kolorowych. Dawniej było ich u mnie ogromnie dużo, ostatnim czasem troszeczkę zmieniłam swoje upodobania i postawiłąm na makijaże użytkowe w któych kolor stanowi tylko niewielki akcent :)
Takim właśnie sposobem powstał makijaż jaki dzisiaj prezentuje :)
Makijaż zawsze zaczynam od stylizacji brwi, w tym wypadku użyłam mojej ulubionej pomady z Anastasia Bewerly Hills Dark Brown. Cieniem bazowym jest cień PEACH Melkior Professional. Zakreśliłam nim powiekę począwszy od załamania powieki w kierunku łuku brwiowego oraz wzdłuż dolnej powieki. Linię wodną oka rozświetliłam kredką Rouge Bunny Rouge, Eyes Wide Open, Brightening Liner Duo. Kredka jest podwójna - z jednej strony posiada sztyft w kolorze lekko różowym/cielistym , z drugiej - biały, perłowy idealny pod łuk brwiowy. 
Przy użyciu czarnego cienia Melkior Professional o bardzo mocnej pigmentacji, pogłębiam spojrzenie dokładnie rozcierając cienie. Na środek powieki nakładam fioletowy pyłek MAC Cosmetics Grappe. Pyłek pięknie się mieni i doskonale współpracuje z każdym cieniem a co najważniejsze - nie obsypuje się pomimo swojej konsystencji.
Przy użyciu czarnego eyelinera Zoeva wykonałam czarna kreske , następnie dokleiłam sztuczne rzęsy :) Makijaż bardzo wyjściowy i doskonały na wiele okazji :)


Step 1: Apply a soft peachy orange eyeshadow to the crease and blend into the brow bone. Also apply to the entire lower lashline. Apply a white eyeliner to the waterline.
Step 2: Using black eyeshadow, apply to the outer 'v' and slightly blend into the inner crease but keep the majority of the shadow towards the outer edges. Then apply to the outer 1/2 of the lower lashline. Make sure you can still see the peachy orange shade underneath for a peek-a-boo halo like effect.
Step 3: Apply a shimmery purple pigment to the center of the eyelids. Or substitute any color of your choice here.
Step 4: Illuminate the inner corner of the eyes with an iridescent peach eyeshadow.
Step 5: Apply black eyeliner to the upper lashline and wing out for a bold look.
Step 6: Finish with false lashes and your look is ready.


Użyte kosmetyki :

* Dip Brow Pomade Dark Brown Anastasia Beverly Hills
*
Rouge Bunny Rouge, Eyes Wide Open, Brightening Liner Duo
* Melkior Professional eyeshadow : peach, black
*Pigment MAC Cosmetics Grappe
*Black Gel Eyeliner Zoeva

22 komentarze:

  1. chyba sobie jutro strzelę taki fiolet;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tutorial makijażowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makijaz wykonałaś :*
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, jak ja dawno nie miałam fioletu na oczach, a do mojej zielonej tęczówki spisałby by się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest!, bardzo lubię fiolet na powiekach, zwłaszcza w wersji przydymionej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeny :3 musi mi to wyjśc :3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam fiolety w każdym wydaniu:) Twój makijaż jest wręcz idealny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham fiolety. Aleee piękny makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje fioletowe makijaże ;)) bardzo podoba mi się jak starannie dobierasz do niego inne kolory. U mnie fiolet nigdy nie wygląda tak spektakularnie na oku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brwi mnie oczarowały ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest bardzo efektowny, tak jak lubię. Masz wielkie poczucie estetyki, i doskonały warsztat. Jestem zachwycona. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń