Maska wenecka - koronkowa

 Witam,
w dzisiejszym poście nowość ! Nie będzie tutorialu tylko makijaż artystyczny jakim jest koronkowa maska wenecka :)



Do wykonania tego makijażu zbierałam się już blisko dwa lata - tak wiem to straszne ale nie jestem leniem po prostu miałam tak dużo pracy przez co i blog był troszeczkę zapomniany a czasu na wykonywanie makijaży jak na lekarstwo. Jednak w tej niewielkiej przerwie zdecydowałam sie na wykonanie maski weneckiej. Ktoś powie - juz  po karnawale - a i owszem jednak mi to w niczym nie przeszkadzało :)

Do wykonania tego "makijażu" potrzebowałam precyzyjnego pędzelka i eyelinera w płynie. Ja uzyłam dokładnie eyelinera w płynie marki Glazel Visage który cenię za jakość,trwałość oraz ten idealny i nie powtarzalny pędzelek którym można zrobić praktycznie każdy nawet najmniejszy element. Oczywiście sprawdzi sie przy robieniu kresek na powiekach i będzie w nienagannym stanie przez wiele godzin. Produkt dostępny jest w drogeriach internetowych, wysepkach w glaeriach oraz na stronie producenta :) 
Na twarz nałozyłam podkład Vichy Dermablend nr 25 nude a troszeczkę wykonturowałam ja najciemniejszym kamuflażem Glazel Visage. Jako rozświetlacz użyam mój ulubiony Mary Lou a usta to czerwień Golden Rose Velvet Matte. Wykonałam tez subtelne podkreślenie oczu - fiolet z palety Smoky  28 cieni Bh Cosmetics oraz złoto Melkior Professional. 

Jak Wam sie podoba taki nietypowy makijaż ? 
Chcecie zobaczyć jakieś konkretne makijaże ? Co wolicie tutoriale czy artystyczne prezentacje ? 

Serdecznie pozdrawiam i uciekam przeglądać Wasze cudowne blogi :)

35 komentarzy:

  1. Świetna robota !! dokładne wykonanie z pewnością kosztowało poświęcenia czasu jak i wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow rewelacja ! w zyciu by mi tak nie wyszł ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny ale bomba :) Gratuluję talentu, cierpliwości i wprawy aby takie cudo wykonać :)

    Chętnie obejrzę więcej takich prac.

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w życiu by mi nie wyszedł tak idealny wzorek - pięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co napisać:) zrobiłaś to przepięknie i perfekcyjnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca,bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, trzeba się przyjrzeć, żeby zobaczyć, że maska jest namalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomba ! Idealna maska ! Zachwyca mnie Twoja precyzja ;) ja chętnie zobaczyłabym jak takie cudo właśnie powstaje. Nie wiem czy to nie za duże wymaganie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Arcydzieło :) wygląda jak prawdziwa koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. czyste szaleństwo tyle się napracowałaś, ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pełna podziwu <3 Extra się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow, ale cudo stworzyłaś. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie, na pierwszy rzut oka wygląda jak prawdizwa koronkowa maska
    masz zdolne rączki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo, masz talent kochana :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo, masz talent kochana :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, maska wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna robota, masz talent w dłoni Kochana! Czapki z głów! Buziak na miły dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow!!!!!! mega szacun! to jest przepiękne i widać, że dużo pracy włożone jest w to! serio jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja!!! Ja w zeszłym roku bawiłam się podobnie i też nieskromnie twierdząc myślę, że wyszło mi całkiem fajnie :) Takie malowanie masek to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dziwię się, że tak długo się do niego zabierałaś - to misterna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteśmy w tej samej grupie na Facebooku :D Piękna maska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gośka mimo że makeup piękny to bardziej zwróciłam uwagę na Twoje oczy <3 - jak wilczyca !!
    Masz nieziemskie tęczówki !!! <3

    OdpowiedzUsuń