Valentines Dark Makeup

Witam serdecznie, 
mam miłą wiadomosć dla moich czytelników - wracam do blgoogowania ! Nie wiem kogo to ucieszy ale wracam i pomysłów mam mnóstwo oraz chęci i wolnego czasu. 

Spdziewajcie się ciekawych makijaży, tutoriali , recenzji :) Może chcecie o czymś poczytać ? Czekam na sugestie :)


Na początek moja porpozycja Walentynkowego makijażu który jest troszeczkę inna wersją standardowych, słodkich looków :)
Postawiłam na troszeczkę mroczne klimaty, ciemne usta w połączeniu z mocnym smoky eys może dać niesamowite efekty. 
W tym makijażu użyłam kilku ciekawych i nowych kosmetyków które znalazły swoje stałe miejsce w moim kuferku :) 
Na twarz nałożyłam podkład Rouge Bunny Rouge Milk Aquarelle Nr 28 czyli Daktylowa Mleczna Doskonałość - tak nazwa bardzo wdzięcznie brzmiąca :) Odkąd poznałam marke Rouge Bunny Rouge zachwycałam się nazwami poszczególnych produktów, zachęcam do zapoznania się szeroką gamą kosmetyków RBR  :) Konturowanie na mokro wykonałam przy użyciu kamuflaży Glazel Visage . Do nakładania podkładu oraz kamuflażu użyłam pędzli Nanshy które recenzowałam kilka postów wstecz (Tutaj możesz przeczytać recenzję ) . Aby utrwalić podkłąd użyłam pudru Ben Nye Bannana - uwielbiam go za kolor i trwałość jaką dzięki niemu możemy uzyskać. 
Aby skóra nabrała blasku rozświetliłam kości policzkowe rożsiwtlaczem Mary Lou  - jest perfekcyjny, daje idealna tafle :)
Przejdźmy do makijażu oczu. Chciałąm przełamać stereotyp słodkich walentynkowych makijaży, dlatego wykonałam klasyczne cieniowanie cieni w kolorach czerwienie, czerni oraz cielistego beżu. 
Czerwony cień pochodzi z paletki BH Cosmetics Smoky Palette jest bardzo intensywny i nalezy delikatnie sie z nim obchodzić. Wykonałam nim roztarcie w kierunku łuku brwiowego oraz dolnej powieki. Wewnętrzny kącik oka podkreśliłam cieniem Deep Purple a następnie dopełniłam cieniem  Jet Black , obydwa cienie pochodzą z paletki Lorac Pro Matte Eye Shadow Palette.  Jednak aby nie makijaż nie był zbyt ciemny nałożyłam cień Corduroy również pochodzący z w/w paletki Lorac. 
Czarną kreskę wykonałam moim ulubionym eyelinerem Zoeva a stylizację brwi Dip Brow Pomade Anastasia Beverly Hills w kolorze Dark Brown. Dopełnieniem makijażu są sztuczne rzęsy. 
Zapraszam na tutorial tego makijażu oraz zbliżenie na oko :)

 Step 1: Apply red eyeshadow to the outer crease and blend outwards and upwards towards the brow bone to diffuse the color.
Step 2: Apply a burgundy eyeshadow on the outer 1/2 of the lid focusing on the outer 'v'  area. Blend.
Step 3: Apply the same red eyeshadow on the outer 1/2 of the lower lashline giving the eyes a halo like effect.
Step 4: Apply black eyeshadow to the outer 1/2 of the eyelid and to the outer lower lashline to smoke out the eyes.
Step 5: Apply a beige eyeshadow to the inner 1/3 of the eyelid and blend into the black. Illuminate the inner corners of the eyes with a soft ivory or creme colored eyeshadow.
Step 6:  Line the eyes with black eyeliner and finish with false eyelashes for a spectacular finish!


 A oto ja w pełnej "krasie " :)


Lista użytych kosmetyków :

* ROUGE BUNNY ROUGE Milk Aquarelle Nr 28 Daktylowa Mleczna Doskonałość
* Puder sypki Ben Nye Bannana
* Paleta kamuflaży Glazel Visage
* BH Cosmetics 28 Color Smokey Palette (red)
* Lorac Pro Matte Eyeshadow Palette (Burgundy, Jet Black , Corduroy)
*Zoeva Black Cream Eyeliner
* Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade Dark Brown

29 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo się cieszę!
    A makijaż jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze wracasz do blogowania :) Jak zawsze cudowny makijaz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż - nie da się przejść obok niego i nie zauważyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wyjściowy makijaż ! :) :*
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziekuje chociaż raz chciałam uzyskac ten efekt :-) Ciesze się :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mroczny ale jakże idealny na walentynki
    Cudny

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż jest mega a Ty wyglądasz w nim prześlicznie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow dawno u Ciebie nie byłam ! jaki progres w zdj !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny, jestem pod wielkim wrażeniem! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że wracasz :D stęskniłam się za Twoimi pięknymi makijażami. Ten mnie kompletnie oczarował i spróbuję na pewno stworzyć cos podobnego na moich powiekach w niedzielę :) Bardzo podoba mi się te połączenie kolorystyczne które z pomadką już w ogóle wygląda szałowo i efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że wracasz :) A makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, wyraziste oczko połączone z mocnym kolorem na ustach :) To, co uwielbiam najbardziej :) Wygląda tu cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Gosiu te kolory w makijażu ! <3
    Wyglądasz w nich przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń