Waniliowe maslo do ciała Cosmepik



Witajcie jakis czas temu miałam przyjemność poznać 2 produkty nie znanej mi do tej pory marki Cosmepik. Kilka postów wstecz prezentowałam owe cudeńka a na recenzje przyszedł czas już dzisiaj . 
Produkt jaki w tym poście pokażę to waniliowe masło do ciała 

Kosmetyk o dość zbitej konsystencji doskonale trafił w mój gust. Słoik mieści aż 200ml produktu - jest to naprawdę dużo bo wiadomo masło jest bardzo zbite przez co duzo bardziej wydajne niż np. balsamy czy emulsje. 
Słoiczek był zabezpieczony aluminiowa osłonką przez co miałam pewność że produkt był nie używany :)
Po otwarciu byłam totalnie zaskoczona ! Zapach jaki wyczułam to bardzo mocna wanilia która aż koi moje zmysły. Nie każdemu zapach wanilii dobrze sie kojarzy ja go uwialbiam dlatego byłam bardzo zachwycona :)

Jak wspominałam konsystencja jest bardzo zbita niewielka ilośc produktu pozwoli na pokrycie dośc dużej powierzchni ciała. 

Produkt jest bardzo intensywnego zapachu który towarzyszy nam przez wiele godzin. Uważam to za ogromny plus ponieważ większość tego typu kosmetyków traci zapach tuż po jego aplikacji.  

Masło Waniliowe Cosmepik bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. 
Długotrwałe stosowanie znacznie poprawia kondycję naszej skóry która juz po kilku aplikacjach staje sie delikatna, nawilżona i aksamitna w dotyku.
Ja jestem z niego bardzo zadowolona, nie dośc że pieknie pachnie,jest mega wydajne to i bardzo  tanie  bo zaledwie 16 zł ! 
Link: http://cosmepick.com/pl/perfect-body/14-maslo-wanilia.html
Waniliowe odżywcze masło Cosmepik skradło moje serce ! Uwielbiam jego zapach konsytencje i wydajność. Szkoda tylko że nie można znaleźć tej marki na półkach np. Rossmana bo zapewne nie jeden ich kosmetyk trafiłby na stałe do mojej kosmetyczki :)
Jeżeli macie okazję gdzieś zakupić te kosmetyki chociażby na powyższym linku - nie zawahajcie sie bo nie zmarnujecie ani jednej złotówki a Wasze zadowolenie będzie sięgać szczytów mozliwości  :)

12 komentarzy:

  1. bardzo lubię zapach wanilii ale nie przepadam za masłami do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś zawita do polskich drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne masełko, nie znam tej marki, ale warto poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej marki miałam peeling do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wanilie !! ;) kuszące to masło ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra by je pokochała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że moje serce też podbłoby to masło ;)

    OdpowiedzUsuń