DRESSLINK WISHLIST - MOJA LISTA MARZEN :)

http://bit.ly/1VRCHUr
Witam  
dzisiaj taki post marzeniowy. 
Ostatnio spotkałam kolejny ciekawy sklep w którym można zakupić wiele interesujących rzeczy  m.in. pędzle do makijażu, ozdoby do paznokci , ciekawe kroje ubrań a to wszystko w bardzo niskich cenach  :) Mowa i tym sklepie  : Dresslink :) KLIKNIJ TUTAJ ABY PRZEJŚC NA STRONE SKLEPU :)

W tym sklepie można spędzic wiele godzin :) Cały asortyment jest niesamowicie atrakcyjny. Pokażę Wam kilka rzeczy jakie wpadły mi w oko :)

Pędzle jak zauważyć można sa bardzo dobrze wykonane, sprężyste syntetyczne włosie jest idealne do aplikacji produktów szczególnie kremowych a ich kąpiel jest czysta przyjemnością :)
KLIKNIJ TUTAJ !
Sklep oferuje szeroką gamę pędzli przeznaczonych dla poczatkujących i zaawansowanych w dziedzinie makijażu :) Jeżeli chcecie zobaczyć wszystkie ich wspaniałości zapraszam do tego linku  : MAKEUP BRUSHES  
KLIKNIJ TUTAJ !
 Taki stelażyk  na pędzle na pewno sprawdzi się u wielu z Was nie dość że praktyczne to jeszcze cieszy oko :) Chyba sie nie mylę :) 

 Poniżej pędzle z niebieskimi trzonkami, posiadają również niesamowite skórzane, okrągłe etui :) Kliknij w ich zdjęcie aby poznać cene :)
http://bit.ly/1VRCHUr
 
http://bit.ly/1VRCHUr
  
KLIKNIJ TUTAJ !
Kliknij tutaj !
 

Znalazłam nawet takie cudeńko !!! Ależ jestem ciekawa jak się nakłada tą szczoteczką podkład :)

To taka mała namiastka cudownych pędzelków od DRESSLINK , teraz pokażę coś z biżuterii która mnie wprost oczarowała :)
http://bit.ly/1poppo3

Te kolie są idealne !!! Cudowne, okazałe i bardzo modne ! Idealne jako dodatek do długich sukni oraz golfów czy swetrów :) Oczywiście ubrania w bardzo minimalistycznym stylu aby wydobyć piekno tej bizuterii  :)
Aby przejść do wybranego produktu wystarczy kliknąć w zdjęcie, link przekierowujący jest aktywny :)
http://bit.ly/1poppo3
Link do kolii : kliknij w zdjęcie :)
http://bit.ly/1poppo3
Pokażę Wam również ciekawy przedmiot który umili podróż :) Niezwykły organizer który pomieści najpotrzebniejsze gadżety ... i kosmetyki :)
http://bit.ly/24CCpqj

Jeżeli chcecie więcej, zapraszam do linków :

17 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, ale nie kupuje z zagranicznych stron.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szczotkę do podkładu i uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane.
    Mam jedne pędzle z tych co pokazałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaśnie....fantastyczne pędzle i kolie
    Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.bl9gspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle fajne.. chociaż ja nie umiem się nimi posługiwać.. Ten naszyjnik z piórkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postawiłaś na pędzle, mi się podoba ten stojaczek jednak nie mam odwagi kupować z takich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Organizer wygląda ciekawie a ten pierwszy naszyjnik mnie oczarował. Piękny jest! A co do pędzli to jakość na pewno nie jest szczególna.. Spotkałam się z wieloma negatywnymi opiniami odnośnie jakości i pędzli i ciuchów wiec sama nie ryzykuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pędzle ! Naszyjniki też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelki z dresslink zawsze mnie kuszą :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Aliexpress to samo jest i 4x taniej ;)
    Mam ten biały komplet pędzli (23 zł dałam za 10 szt), podróbki RT Metal Bold też mam, ale trzonki niestety z marnego plastiku są...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że te pędzle w ofercie mają bardzo kuszące,

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety wiele z tych rzeczy wygląda w rzeczywistości inaczej niż na zdjęciach. Wstawiane są zdjęcia " oryginalnych" rzeczy, a przychodzą gorszej jakości - ale to nie oznacza że trzeba takie zakupy wykluczyć w całości. Trzeba mieć tylko świadomość i wyobraźnię, jak te rzeczy mogą wyglądać na prawdę;) Nie podoba mi się, że wprowadzasz ludzi w błąd m.in tekstem " posiadają również niesamowite skórzane, okrągłe etui " to na 100$ nie jest skóra, tylko skaj.... ;)
    Jeśli lubisz takie zakupy zapraszam do mnie , u mnie możesz poczytać również o rzeczach z Chin, ale z Aliexpress. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle też mi się marzą :D i szczoteczka do podkładu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj widzę że mamy wspólne marzenia heh

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe pędzelki mam w swojej kolekcji. Są całkiem przyjemne. Robiłam o nich recenzję. Nigdy ich za dużo :)! Miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle ciekawe. kilk klik

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jakie piekne pędzelkii :3

    OdpowiedzUsuń